برزمینی گفت: با توجه به اینکه استان صنعتی نیستیم در جذب حامی مالی در ورزش با مشکل رو به رو هستیم.

گلستان در جذب حامی مالی در ورزش مشکل دارد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «قاسم برزمینی» صبح امروز (چهارشنبه 20 مرداد) در دیدار نماینده ولی فقیه در استان گلستان با دو ملی پوش ارزنده گلستانی در تیم ملی والیبال اظهار کرد: در بحث ورزش قهرمانی با توجه به اینکه شیوع کرونا را شاهد بودیم اتفاقات خوبی افتاد و دو تیم شهرداری گنبدکاووس و پاس گرگان نتایج خوبی را بدست آوردند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان به قهرمانی تیم شهرداری گرگان و صعود به بازی های آسیایی اشاره کرد و ادامه داد: «حسن طهماسبی» نیز از گلستان به عنوان مربی در المپیک حضور داشت و در رشته دومیدانی دو ورزشکار گلستانی توانستند قهرمان آسیا شوند.

 

برزمینی متذکر شد: در بخش هاکی در بخش آقایان و خانم ها نائب قهرمان کشور از ورزشکاران گلستانی است و  در شطرنج پرهام  مقصودلو برای گلستان افتخار آفرینی می کند.

 

وی با بیان اینکه در فوتبال سردار آزمون و احمد نورالهی از گلستان خوش درخشیدند ، افزود: حدود 30 بازیکن فوتبال از گلستان در لیگ های مختلف بازی می کنند ولی به دلیل اینکه استان ما صنعتی نیست در جذب حامیان مالی در فوتبال مشکل داریم.

 

این مقام مسئول ابراز داشت: در والیبال نیز به این شکل است و نتوانستیم سرمایه گذار برای والیبال پیدا کنیم.

 

برزمینی ابراز داشت: استعدادهای خوبی در رشته های مختلف داریم و امسال برای نخستین بار سه ورزشکار در المپیک و 6 ورزشکار نیز در پارالمپیک داشتیم و پرچمدار کشور ما در بازی های پارالمپیک ایران آقای آرخی از شهرستان گنبدکاووس است.

 

وی بیان کرد: 100 پروژه نیمه تمام ورزشی در سطح شهر و روستا استان داریم و با تلاش های انجام شده 16 پروژه را با اعتبارات استانی، ملی و شرکت توسعه به بهره برداری رساندیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار