رضایی، مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری گلستان از راه‌اندازی خط اعتباری ۲۰۷ میلیاردی و افزایش ۱۰ برابری این اعتبارات برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد.

افزایش ۱۰ برابری اعتبارات حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمد رضایی در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی گلستان از مهرماه سال گذشته با اخذ مجوزهای لازم راه‌اندازی شده است.

وی افزود: این صندوق به‌منظور حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و اکوسیستم استارتاپی استان با ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت، ارائه ضمانت‌نامه بانکی (حسن انجام کار، شرکت در مناقصه و دیگر موارد) و همچنین سرمایه‌گذاری جسورانه و خطرپذیر فعالیت‌های خود را برنامه‌ریزی کرده است.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی گلستان با بیان اینکه با تلاش‌های فراوان این صندوق موفق به راه‌اندازی خط اعتباری شده است، خاطرنشان کرد: صندوق نوآوری و شکوفایی کشور مبلغ ۲۰۷ میلیارد ریال را برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان به صندوق پژوهش و فناوری گلستان اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه این اعتبارات نسبت به سال گذشته افزایش ۱۰ برابری داشته است، افزود: این اعتبارات تنها برای شرکت‌های دانش‌بنیان هزینه خواهد شد و شرکت‌های فناور در پارک علم و فناوری می‌توانند فرایند دانش‌بنیان را طی کند و از این اعتبارات بهره‌مند شوند.

رضایی یادآور شد: از این میزان اعتبارات ۶۰ میلیارد ریال برای ساخت کارخانه و کارگاه‌های دانش‌بنیان هزینه خواهد شد.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی گلستان تاکید کرد: اگر گلستان بتواند این خط اعتباری را کامل برای شرکت‌ها هزینه کند برای سال آینده اعتبارات این صندوق تا سه برابر افزایش پیدا خواهد کرد.

رضایی از همه علاقه‌مندان خواست برای استفاده از این خدمات به صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی گلستان و یا پارک علم و فناوری استان مراجعه کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار