تجری، گفت: گردشگری علاوه بر توسعه نرم افزاری و سخت افزاری نیاز به ایجاد و همکاری زیرساخت های لازم توسط دستگاه های متولی است و ما باید نقش همه دستگاه ها را پر رنگ ببینیم.

همراهی دستگاه های متولی لازمه توسعه گردشگری در گلستان است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، احمد تجری با حضور در این پایگاه خبری اظهار کرد: برای توسعه گردشگری نیاز است مجموعه ای از دستگاه ها باورمندانه دور یک دیگر در دو مقیاس استانی و ملی جمع شوند تا بتوانند برنامه های توسعه محور را به مرحله اجرا برسانند.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری گلستان با اشاره به اهمیت نقش دستگاه دیپلماسی در توسعه گردشگری خاطرنشان کرد: نمی توان به توسعه گردشگری فکر کرد و به نقش سفار ت خانه و نگاه اقتصاد گردشگری توجهی نکرد.

وی افزود: برقراری  حمل و نقل هوایی و دریایی به مقاصد هدف گردشگری از مواردی است که باید به آن توجه ویژه ای شود نمی توان به عنوان گردشگری سلامت فکر کنیم اما نقش وزارت بهداشت را نبینیم چرا که در موضوع گردشگری باید دستگاه های دیگر نیز همکاری لازم را داشته باشند.

تجری با بیان اینکه زمانی می گوییم محور توسعه استان کشاورزی و گردشگری است یعنی مسیر حرکت همه استان بر این محور باشد، گفت: گردشگری علاوه بر توسعه نرم افزاری و سخت افزاری نیاز به ایجاد و همکاری زیرساخت های لازم توسط دستگاه های متولی است و ما باید نقش همه دستگاه ها را پر رنگ ببینیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار