استاندار گلستان گفت: مقرر شده علاوه بر سهمیه معمول استان، ۳۰ هزار دوز واکسن به گلستان ارسال شود تا روند واکسیناسیون استان سرعت گیرد.

ارسال ۳۰ هزار دوز واکسن به گلستان/ روند واکسیناسیون شتاب می گیرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، هادی حق شناس ظهر سه شنبه در بازدید از مرکز واکسیناسیون مسجد امام علی ابن ابی طالب (ع) شهرستان گرگان اظهارکرد: تلاش می‌کنیم با تجهیز مراکز جدید واکسیناسیون و افزایش سهمیه واکسن استان از ازحام جمعیت بکاهیم.

استاندار گلستان افزود: تلاش‌های و زحمات شبانه روزی کادر درمان در عرصه مقابله با کرونا شایسته تقدیر است و خوشبختانه کادر درمان با روی گشاده و روحیه بالا همچون روزهای اول درگیری با بیماری کرونا به خدمت رسانی می‌پردازند.

وی افزود: مقرر شده علاوه بر سهمیه معمول استان، ۳۰ هزار دوز واکسن به گلستان ارسال شود تا روند واکسیناسیون استان بیش از پیش سرعت گیرد.

حق شناس بیان کرد: همه مراکز واکسیناسیون در ایام تعطیلات جهت خدمت رسانی به مردم باز هستند و البته با همکاری کادر درمان در حال افزایش مراکز واکسیناسیون هستیم.

استاندار گلستان گفت: روند واکسیناسیون در استان مناسب است و بیش از ۲۵ درصد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر واجد شرایط واکسیناسیون تاکنون واکسن زده اند و در گرگان بیش از ۴۰ درصد واجدین شرایط واکسینه شده اند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار