استاندار گلستان گفت: تلاش داریم با تجهیز مراکز جدید واکسیناسیون و افزایش سهمیه واکسن استان، از ازدحام جمعیت بکاهیم.

تلاش برای کاهش ازدحام جمعیت در مراکز واکسیناسیون گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایسنا، هادی حق‌شناس امروز سه‌شنبه ۲۶ مرداد در بازدید از مرکز واکسیناسیون در مسجد امام علی علیه‌السلام گرگان، اظهار کرد: تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی کادر درمان در عرصه مقابله با کرونا شایسته تقدیر است و خوشبختانه پزشکان، پرستاران و کادر درمان با روی گشاده و روحیه بالا همچون روزهای اول درگیری با بیماری کرونا به خدمت‌رسانی می‌پردازند.

وی افزود: مقرر شده علاوه بر سهمیه معمول استان، ۳۰ هزار دُز واکسن به گلستان ارسال شود تا روند واکسیناسیون استان بیش از پیش سرعت گیرد.

استاندار گلستان بیان کرد: همه مراکز واکسیناسیون در ایام تعطیلات جهت خدمت‌رسانی به مردم باز هستند و البته با همکاری کادر درمان در حال افزایش مراکز واکسیناسیون هستیم.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری گلستان، حق‌شناس یادآور شد: خوشبختانه روند واکسیناسیون در استان مناسب است و بیش از ۲۵ درصد یک‌میلیون ۲۵۰ هزار نفر واجد شرایط واکسیناسیون تا به حال واکسن زده‌اند و البته در شهر گرگان تا به حال بیش از ۴۰ درصد واجدین شرایط واکسینه شده‌اند.

وی گفت: امیدواریم در این ایام تعطیلات با واکسیناسیون، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی از فشار بر کادر درمان بکاهیم و بتوانیم هرچه سریع‌تر از پیک پنجم عبور کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار