استاندار گلستان با اشاره به ورود ۳۰ هزار دُز واکسن کرونا به استان برای تزریق به گروه‌های هدف گفت که روند واکسیناسیون ساکنان گلستان مناسب و مطلوب است

روند تزریق واکسن کرونا در گلستان مطلوب است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، هادی حق شناس در بازدید از مسجد امام علی ابن‌ابی‌طالب گرگان به عنوان مرکز جدید واکسیناسیون این شهر اظهار داشت: تاکنون ۲۵ درصد از مجموع جمعیت یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفری واجد شرایط واکسیناسون گلستان انواع واکسن کرونا را تزریق کردند که این رقم در گرگان حدود ۴۰ درصد افراد واجد شرایط است.

وی افزود: تلاش می کنیم با تجهیز مراکز جدید واکسیناسیون و افزایش سهمیه واکسن، علاوه بر کاهش ازدحام جمعیت مقابل مراکز تزریق واکسن، جمعیت بیشتری از ساکنان استان را مقابل این ویروس ایمن کنیم.

حق شناس از تلاش و زحمات شبانه روزی کادر درمان در عرصه مقابله با کرونا تقدیر کرد و گفت که کادر درمان گلستان با روی گشاده و روحیه بالا همچون روزهای اول شیوع کرونا به خدمت رسانی مشغول هستند.

استاندار گلستان ادامه داد: همه مراکز واکسیناسیون استان در ایام تعطیلات برای خدمت رسانی به مردم فعالیت می کنند و با همکاری کادر درمان در حال افزایش مراکز واکسیناسیون هستیم.

بر اساس اعلام روز سه شنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان، در حال حاضر هزار و ۹۷۲ بیمار کرونایی در مراکز درمانی گلستان بستری هستند که از این تعداد حال ۸۱ نفر وخیم است.

همچنین مرکز واکسیناسیون خودرویی هلال احمر گرگان از امروز راه اندازی شده و آماده ارایه خدمت به افراد واجد شرایط تزریق واکسن این ویروس است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار