رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تاکید کرد: بیمارستان شهدای ۱۲ دی گنبدکاووس به ساختمان یا بخش جدید اورژانس نیاز دارد.

بیمارستان شهدا گنبدکاووس به بخش جدید اورژانس نیاز دارد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از برنا از گنبد کاووس؛ حسینعلی شهریاری ظهر جمعه در حاشیه بازدید از بیمارستان شهدای گنبد کاووس به همراه دیگر اعضا کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: استفاده از ظرفیت نیکوکاران در کنار کمک و همراهی دولت و مجلس برای عبور از شرایط کرونایی کشور ضروری است.

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس در ادامه اضافه کرد: بیمارستان شهدای ۱۲ دی گنبدکاووس به ساختمان یا بخش جدید اورژانس نیاز دارد که تلاش می‌شود علاوه بر کمک‌های دولتی از ظرفیت نیکوکاران کشوری،استانی و خیرین این شهرستان برای ساخت ساختمان جدید اورژانس با زیربنای ۷۰۰ مترمربع استفاده شود.

وی در ادامه با قدردانی از تلاشهای حاج محمد شهرکی از نیکوکاران گنبدکاووس گفت: این نیکوکار از ابتدای شروع کرونا در کشور تاکنون ده‌ها میلیارد تومان برای خرید تجهیزات بهداشتی،پزشکی،درمانی و کمک به آسیب دیدگان خدمات شایسته ای انجام داده است.

 شهریاری گفت: طبق اخبار دریافتی ساخت ساختمان مرکز جامع درمان سرطان، بخش آنژیوگرافی، خرید تجهیزات پزشکی، بهسازی ساختمان بخش آی سی یو بیمارستان پیامبر اعظم (ص) گنبدکاووس با ظرفیت ۲۰ تخت و ارسال اقلام بهداشتی و پزشکی به برخی استان‌های کشور از اقدامات انسان‌ دوستانه خیر محمد شهرکی بوده است.

در ادامه محمد شهرکی نیکوکار گنبدی  وضعیت حال حاضر کشور از زمان جنگ هم بدتر شده است و بایستی در میدان مبارزه با کرونا حضور داشت.

وی به خبرنگاران گفت که کمک به درمان بیماران کرونایی با اهدای تجهیزات پزشکی یا ساخت و بهسازی فضاهای درمانی و کمک به افراد آسیب دیده کرونا وظیفه شرعی و انسانی بنده است و این اقدامات را در راستای بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک و همدلی به مردم انجام داده ام.

این بازدید امروز جمعه ۲۹ مرداد جهت بررسی وضعیت مراکز بهداشتی و درمانی شرق استان  با حضور حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و اعضا این کمیسیون، قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت و مجمع نمایندگان استان گلستان به عمل آمد.


 

ارسال نظر

آخرین اخبار