نماینده ولی فقیه در استان گلستان؛

آیت الله نور مفیدی اظهار داشت:اقدار کشور وابسته هی به قدرت سیاسی،اقتصادی؛نظامی و مردم است

اقتدار کشور  وابسته به قدرت نظامی و مردمی است/تولید کنندگان جنس مرغوب روانه ی بازار ها کنند.

به گزارش گلستان24؛آیت الله سید کاظم نور مفیدی صبح امروز در مراسم رژه ی نیروهای مسلح گفت: اقتدارکشور به قدرت سیاسی،قدرت نظامی، قدرت اقتصادی و قدرت مردمی  وابسته است و مناسب است تا که امروز شرایط خودمان را از این جنبه ها مورد نظر توجه قرار بدهیم

وی با اشاره به  امنیت کشور در منطقه اظهار کرد: هرچند دشمنان انقلاب ما به دنبال این بودند که یک خاورمیانه‌ای جدید فراهم کنند. دشمنان تصور می‌کردند در مدت کوتاهی می‌توانند بساط جمهوری اسلامی را جمع ‌کنند اما دیدند که طولانی‌ترین جنگ اتفاق افتاد و نتوانستند ایران اسلامی را از پا در بیاورند.

نماینده ولی وفقیه در استان گلستان با بیان این که آمریکا از این که نتوانست در جنگ تحمیلی ایران را از پای در بیاورد رنج می کشد،خاطر نشان کرد:به همنی دلیل است که غربی ها به دنبال سوریه و عراق رفتند تا آنجا را در اختیار بگیرند اما نتوانستند حتی در یمن که کشور فقیر و ضعیفی است کاری از پیش ببرند.

آیت الله نور مفیدی تصریح  کرد: امروز نیروی زمینی ما در جایگاه خوب و ارزشمندی قرار گرفته و نظامیان ما هشت سال در میدان های جنگ تجربه کسب کردند، تجربه ای که بیشتر ارتش های دنیا فاقد آن هستند.

امام جمعه گرگان با اشاره به شعار امسال و نگاه ویره مقام معظم رهبری به قدرت اقتصادی، گفت: استفاده از کالای ایرانی باعث خواهد شد تا مراکز تولیدی و کارگرانمان مشغول باشند که انتظار می رود هم دولت و هم تولید کنندگان کالاهایی را تولید کنند که مرغوب باشد و بتواند رقابت کند.

در پایان آیت الله نور مفیدی خاطرنشان کرد: اگر ‌تولیدکنندگان ما جنس مرغوب تولید و روانه بازار کنند، مطمئن باشند هموطنان ما از این تولیدات حمایت می‌کنند و حاضر به بیکاری کارگران ایرانی نمی‌شوند.

انتهای پیام/پ

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار