از گلایه از برخی عزل و نصب ها در شهرداری گرگان تا افزایش بیماران کرونایی از جمله اخبار مهم 30 مردادماه در گلستان بود.

از گلایه از برخی عزل و نصب ها در شهرداری گرگان تا افزایش بیماران کرونایی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، در صحن شورای شهر گرگان بیان شد که باید شهرداری توانمند و برخوردار از صلاحیت های مردمی و اخلاقی انتخاب شده و این مسأله نباید فدای سایر چالش های شورا شود.

*** مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان از اجرای طرح اطعام دهی «احسان الحسین» در استان خبرداد و گفت: تاکنون ۴۰ هزار پرس غذای گرم با همکاری گروه های جهادی و هیئات توزیع شده است.

*** مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این که دشمن به دنبال فاصله انداختن بین بشریت است تا انسان ها به هم مواسات نداشته باشند، گفت: حضور منظم عزاداران حسینی موجب شکست نقشه دشمن شد.

*** مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان از افتتاح و کلنگ زنی ۳۶ پروژه شرکت آب منطقه ای استان، با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۹۰ میلیون تومان به مناسبت هفته دولت سال جاری خبر داد.

*** مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: نرخ تردد درون شبکه در گلستان در ششمین روز محدودیت ها، ۳۲ درصد کاهش داشت.

*** رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته یک‌هزار و ۸۹۹ بیمار در بیمارستان‌های گلستان بستری هستند.

***فرمانده سپاه نینوای گلستان با اشاره به مشکلاتی که در پی ادامه‌دار بودن شیوع کرونا برای مردم به ویژه قشرهای ضعیف جامعه ایجاد شد بر تداوم کمک‌های مومنانه تأکید کرد و گفت: تا پایان ماه صفر ۳۰ هزار بسته معشیتی در استان توزیع می‌کنیم.

***فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان از سپاه درخواست کرد در امر واکسیناسیون عمومی برای مقابله با کرونا به آنان کمک کنیم و ما نیز در کنار همه اقدامات، مراکز فرهنگی و ورزشی سپاه را هم برای واکسیناسیون اختصاص دادیم.

*** مدیرکل انتقال خون گلستان از کاهش ۲۵ درصدی اهدای خون توسط مردم این استان در تعطیلات عاشورایی نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: در این مدت شهروندان گلستانی ۵۲۲ واحد خون اهدا کردند که همچنان نیازمند اهدای آن هستیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار