رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گرگان از اطلاع‌‌رسانی واکسیناسیون به ایثارگران این شهرستان در برابر ویروس منحوس کرونا خبر داد.

واکسیناسیون ایثارگران گرگانی در مقابل ویروس کرونا

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایثار واحد گلستان،علی رضائی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: در راستای خدمت‌رسانی و ارتقاء سطح سلامت ایثارگران گرگانی به 2000 نفر از واجدین شرایط دریافت واکسن کرونا، اطلاع‌رسانی شد که تا الان 1430 نفر واکسینه شدند.
رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان گرگان در خصوص مشمولان دریافت واکسن کویید-19 ادامه داد: واجدین شرایط دریافت واکسن کرونا تمامی جانبازان 25 درصد به بالا، بدون در نظر گرفتن شرط سنی است.
رضائی با اشاره به نحوه‌ی واکسیناسیون افزود: مشمولان  می‌توانند برای مرحله دوم واکسیناسیون با در دست داشتن کارت ملی و کارت ایثارگری به مراکز خدمات جامع سلامت در سطح شهرستان گرکان مراجعه کنند.
رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان گرگان افزود: فعالیت‌ها و اقدامات مختلفی در زمینه پیشگیری از بیماری کرونا نیز در این شهرستان انجام شده است که آموزش مجازی، توزیع تراکت و توزیع پک‌های بهداشتی از اهم این موارد است.
گفتنی است؛ سند هویت انقلابی مردم شهرستان گرگان،پرونده  1250 شهید، 4617 جانباز و 298 آزاده است که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت بخشیدند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار