فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: مأموریت اصلی ما در مرحله دوم طرح شهید سلیمانی، واکسیناسیون گسترده مردم است.

همکاری سپاه با کادر بهداشتی در ۱۷ مرکز واکسیناسیون گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ سردار علی ملک شاهکوهی اظهار کرد: سپاه و بسیج جزو مردمی‌ترین نهادهای شکل‌گرفته از دل انقلاب است و هر جا زندگی مردم دچار مشکل شد سپاه و بسیج در کنار مردم بودند که حضور ما در مبارزه با کرونا بر همین اساس است.

وی بیان کرد: طرح شهید سلیمانی در مرحله اول در قالب ۳ تیم نظارتی، مراقبتی و حمایتی با هدف غربالگری و کنترل شیوع ویروس انجام گرفت.

فرمانده سپاه نینوا ادامه داد: در مرحله دوم طرح مأموریت اصلی ما، کمک به دانشگاه علوم پزشکی در واکسیناسیون گسترده مردم است و پایگاه‌های مقاومت بسیج را تا سطح روستاها برای نظارت بر محدودیت‌ها و رعایت پروتکل‌ها پای‌کار آورده‌ایم.

ملک شاهکوهی با اشاره به اینکه ۴ مرکز واکسیناسیون طی روزهای گذشته توسط سپاه نینوا در ۴ شهرستان ایجاد شده است، گفت: در حال حاضر در ۱۷ مرکز واکسیناسیون در کنار دانشگاه علوم پزشکی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی با معاونت بهداشت و درمان نیروی زمینی سپاه ۱۰۰ نفر کادر درمان وارد استان شدند تا کمک حال کادر درمان ما باشند و ۵۰۰ بسیجی در سطح استان نیز هم پای پرستاران ما در حال خدمت‌رسانی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی هستند.

ملک شاهکوهی گفت: لازم میدانم از همه هیئت‌های مذهبی و سوگواران عزای سیدالشهدا (ع) که در دهه اول محرم به نحو احسن پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردند، تشکر کنم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار