فرمانده سپاه شهرستان گالیکش: در روستاها جلسات قرارگاه پدافند زیستی می بایست برگزار و نسبت به شناسایی افراد بیمار و کمک در خصوص خرید اقلام ضروری و تهیه و توزیع غذای گرم و مناسب برای بیماران کرونایی انجام شود

تشکیل شورای پدافند زیستی محله محور/بیماریابی و نظارت رعایت پروتکل های بهداشتی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ کوهستانی فرمانده سپاه شهرستان گالیکش در جلسه قرارگاه پدافند زیستی این شهرستان اظهار داشت:اعمال محدودیت ها در تفرجگاه های شهرستان و کنترل معابر عبور و مرور در بازه زمانی تعیین شده توسط بسیجیان عملیاتی شده است.

وی گفت: در روستاها جلسات قرارگاه پدافند زیستی می بایست برگزار و نسبت به شناسایی افراد بیمار و کمک در خصوص خرید اقلام ضروری و تهیه و توزیع غذای گرم و مناسب برای بیماران کرونایی انجام شود.

سرهنگ کوهستانی بیان کرد: قرارگاه پدافند زیستی در ناحیه، حوزه و پایگاه های مقاومت نسبت به شناسایی بسیجیان توانمند جهت شرکت در طرح واکسیناسیون در روستاها و همکاری با شبکه بهداشت اقدام نمایند.

وی در ادامه افزود: با همکاری بسیج سازندگی ناحیه و پایگاه های بسیج طبخ سوپ و غذای گرم برای بیماران کرونایی در سطح شهر و روستا هر روز آماده و بین بیماران توزیع می شود.

کوهستانی تاکید کرد: اطلاع رسانی در خصوص شیوع بیماری کرونا و وخامت اوضاع از طریق مساجد و تریبون های سیار توسط پایگاه های مقاومت بسیج بصورت روزانه انجام می شود و با کمک بسیج و بسیجیان به نیروی انتظامی جهت برگزاری ایست و بازرسی توسط پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان گالیکش در پایان عنوان کرد: بیماریابی در محله ها به شکل مطلوب انجام  و با کمک مسئولین شهر و روستا، مساجد و امام جماعت و پایگاه های بسیج نسبت به قطع زنجیره کرونا اقدام موثر صورت گیرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار