کشمیری گفت: هنر چاپ در هر گوشه از جهان و در هر گوشه از زندگی روزمره اقشار مختلف مردم خودنمایی می کند و حضوری مستمر دارد و حامل وجوه گوناگون اجتماعی است.

هنر چاپ حامل وجوه گوناگون اجتماعی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، در پیام «عادله کشمیری»، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان که به مناسبت روز صنعت چاپ صادر شده آمده است: هنر چاپ در هر گوشه از جهان و در هر گوشه از زندگی روزمره اقشار مختلف مردم خودنمایی می کند و حضوری مستمر دارد و حامل وجوه گوناگون اجتماعی است.

 

این صنعت و در عین حال هنر؛ سویه های متنوعی در روزگار نوین دارد که با کارکردها و کاربردهای چندجانبه اش فضایی را ایجاد کرده که می طلبد همواره به آن توجه ویژه نشان دهیم و از فعالانش قدردانی کنیم.

 

یازدهم شهریور ماه، روز ملی صنعت چاپ، گرامی روز ارزشمندی در تقویم رسمی کشورمان است که تاریخچه اش در دیار گلستان مزین به اسامی همیشه ماندگاری همچون شفیعی استرآبادی و احمد علی ریحانی است.

 

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره درگذشتگان این هنر و صنعت در گلستان و قدردانی ویژه از تلاش و مساعی فعالانش؛ امیدوارم در سال جاری بتوانند با همتی مضاعف نقش توسعه بخش  و ارزنده خود را در تعالی فرهنگ و هنر استان ایفا کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار