نماینده مردم شهرستان گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت آیت الله سید ابراهیم رییسی شاخص‌های لازم برای تحقق شعار انتخاباتی خود یعنی دولت مردمی، ایران قوی را دارد زیرا علاوه بر داشتن روحیه انقلابی و مردمی، کابینه قوی در اختیار دارد.

نماینده مجلس: دولت سیزدهم توانایی تحقق شعار ایران قوی را دارد

به گزارش گلستان ۲۴؛ امان قلیچ شادمهر روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: لازمه تحقق دولت مردمی و ایران قوی، اعتماد سازی و در میان مردم بودن است که آیت الله رییسی و برخی وزیران آن از همان روز اول شروع فعالیت و رای اعتماد به میان مردم رفتند و در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفتند.

وی بابیان اینکه از پشت شیشه خودرو و یا در پشت درهای بسته نمی‌توان برای مردم تصمیم گیری کرد، افزود: متاسفانه در سال‌های گذشته دیوار اعتماد مردم و دولت بالا رفته و اکنون دولت سیزدهم با حرکت‌های انقلابی، رفتن میان مردم، صداقت در گفتار و امید آفرینی درحال برگرداندن اعتماد از دست رفته است.

شادمهر اضافه کرد: البته فایق آمدن بر همه مشکلات در کوتاه مدت سخت است اما دولت و مجلس می‌توانند با همکاری یکدیگر در جهت کاهش آسیب‌ها، کاهش نرخ تورم و بیکاری و تامین معیشت مردم و اقلام مورد نیاز آنها گام بردارند.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در دیدار با رییس جمهوری و اعضای کابینه دولت سیزدهم، تصریح کرد: برای تحقق منویات رهبری و بازسازی انقلاب و نیز تحقق شعار ایرانی قوی باید در میان مردم بود زیرا بر اساس احساس، شعار و عملکرد پوپولیستی ایران قوی حاصل نخواهد شد.

وی با تاکید برضرورت حضور همه مسوولان در میان مردم و گوش دادن به سخنان آنها و تلاش برای رفع مشکلات جامعه، افزود: رفتن به میان مردم اعتماد سازی می‌کند و امید به آینده را در آنها زنده نگه می‌دارد و بر قوام و دوام دولت قوی نیز اضافه می‌کند.

شادمهر با اشاره به حضور آیت الله رییسی در یک بیمارستان، داروخانه و در بین مردم خوزستان در روزهای گذشته، اضافه کرد: بدون تردید چنین اقداماتی که توسط رییس جمهوری و برخی وزیران وی انجام می‌شود و انشاالله استمرار خواهد داشت، از مصادیق عمل به وعده‌های انتخاباتی و دولت مردمی بودن و زمینه سازی برای تحقق ایران قوی است.

به گزارش ایرنا، رهبر معظم انقلاب در نخستین دیدار اعضای هیات دولت بازسازی انقلاب در همه عرصه های مدیریتی، انقلابی بودن همراه با عقلانیت، مردمی بودن و رفتن به میان مردم، توجه به عدالت در همه دستورالعمل ها، احیا و ترمیم اعتماد و امید مردم، ضرورت اجرای وعده ها و یکی شدن حرف و عمل مسوولان و مبارزه با بسترهای فساد را از جمله محورهایی عنوان  کردند که باید اولویت کاری دولت‌مردان و مسوولان قرار گیرد.

شهرستان ۳۷۵ هزار نفری گنبدکاووس واقع درشرق استان گلستان، یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار