نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس:

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس گفت: نمایندگان دخالتی در انتخاب شهردار ندارند اما در صورت نیاز نظر مشورتی آن ها برای این انتخاب به شورا ارائه می شود.

نظر مشورتی نمایندگان برای انتخاب شهردار گرگان ارائه می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ غلامرضا منتظری در گفتگو با خبرنگار مهر درباره انتخاب شهردار گرگان، اظهار کرد: شورای شهر گرگان حق انتخاب شهردار را بر عهده دارد، اما می توانند در این میان از نظرات نمایندگان هم بهره مند شوند و ما آماده مشورت به آنها در این زمینه هستیم، ولی نماینده مجلس شهردار را تعیین نمی کند و دخالتی در این انتخاب ندارد.

وی به بیان خصوصیات شهردار آینده پرداخت و افزود: شهردار جدید باید چهره ای مردمی و دوستدار خدمت به مردم باشد، چرا که میزان مشکلات، دغدغه ها و محرومیت ها در بخش های مختلف شهر خیلی بالا است.

منتظری اضافه کرد: فردی که انتخاب می شود، باید برای کاهش دغدغه های مردم تلاش کند و همچنین به دنبال رفع نیازهای فرهنگی و اجتماعی شهروندان باشد.

وی بیان کرد: فردی که انتخاب می شود، باید بتواند برای اوقات فراغت مردم و ایجاد فرصت های شادابی و نشاط برنامه ریزی جدی کند و از طریق ایجاد و تکمیل پروژه های موثر مانند مجموعه شهربازی هزارپیج برای رفاه حال شهروندان تلاش کند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: شهردار جدید باید یک فرد انقلابی و جهادی باشد و با استفاده از ظرفیت فرهنگی و ورزشی شهرداری با رویکرد محله محوری در محلات می تواند فرصت های خوبی را برای مردم برنامه ریزی کند.

منتظری ادامه داد: شهرداری یکی از پست های مدیریتی مهمی است که به مسائل، عمران و آبادانی شهرها مربوط می شود و اعضای شورای شهر باید با دقت تمام در جستجوی انتخاب شهرداری باشند تا از تخصص لازم و متناسب با این ماموریت برخوردار باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار