فرماندار گرگان گفت: با توجه به اینکه تعداد مرگ و میر بر اثر کرونا در شهرستان هنوز روند کاهشی پیدا نکرده، عادی انگاری مردم در مقابله با کرونا بسیار خطرناک و باعث بروز مشکلات جدید خواهد شد.

عادی انگاری کرونا در این شرایط خطرناک است/ کاهش موارد بستری در گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما؛ مهندس حمیدی فرماندار شهرستان گرگان در جلسه ستاد مقابله با کرونای مرکز استان اظهار کرد: با اعمال محدودیت‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هفته‌های گذشته، آمار بستری شدگان کاهش یافته به طوری که در هفته گذشته تعداد ١٠٠ نفر بستری کرونایی کم شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه تعداد مرگ و میر بر اثر کرونا در شهرستان هنوز روند کاهشی پیدا نکرده، عادی انگاری مردم در مقابله با کرونا بسیار خطرناک و باعث بروز مشکلات جدید خواهد شد.

حمیدی گفت: با اینکه روند شیوع بیماری در شهرستان کاهشی است اما هنوز در وضعیت نارنجی قرار داریم و باید اکیپ های گشت نظارتی به طور مستمر بازدید از واحد های صنفی را ادامه دهند.

فرماندار گرگان تصریح کرد: تا کنون ۵٠ درصدر از افراد واجد شرایط طی نوبت اول و دوم واکسن کرونا زدند که به محظ رسیدن محموله جدید، واکسیناسیون ادامه پیدا خواهد کرد. 

وی اظهار داشت: در شرایط فعلی که کرونا سلامت افراد جامعه را تهدید می کند هر یک از شهروندان با رعایت نکات بهداشتی از جمله ماسک زدن و حفظ فاصله اجتماعی نقش مؤثری در کاهش این بیماری ایفا خواهند کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار