نصیری گفت: به مردم گلستان توصیه می کنم در روزهای پایانی فصل تابستان در مصرف برق صرفه جویی کنند تا با مشکل مواجه نشوند.

گلستانی ها در روزهای پایانی تابستان در مصرف برق صرفه جویی کنند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «علی اکبر نصیری» امروز(شنبه 13 شهریور) در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار کرد: در هفته جاری به دلیل کاهش دمای هوا مشکل خاصی در برق رسانی نداریم در عین حال رفتار مردم نسبت به در مدار بودن برق نیز مهم است.

 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان ادامه داد: در روزهای گذشته توازن تولید و مصرف برق زیاد نبود لذا در کل کشور 10 تا 12 هزار مگاوات کمبود برق داشتیم، البته این مهم بیشتر در اول هفته نمایان شد و مجبور شد در برخی نقاط محدودیت صنایع و خاموشی اضطراری داشته باشیم.

 

وی از مردم خواست در روزهای پایانی تابستان هم صرفه جویی کنند و افزود: در سطح کشور 24 هزار مگاوات سهم کولرها است و امیدوارم با کاهش دما این مسئله به برق رسانی بهتر کمک کند.

 

نصیری خاطرنشان کرد: تابستان امسال با تداوم گرمای هوا مواجه بودیم، از طرفی تمام تجهیزات برقی به ویژه در نیروگاه ها باید با خنک سازی پایدار باشند و این مهم با توجه به کاهش دبی آب با مشکل مواجه شده لذا به دلیل مسائل فنی در برخی ساعات شبانه روز در پایداری برق با مشکل مواجه شدیم.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان یادآور شد: در حال حاضر چاره ای جز صرفه جویی در مصرف برق نداریم و امیدوارم با کاهش دمای هوا مشکل کمبود برق تا حدودی برطرف شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار