ابطحی گفت: در راستای طرح شهید سلیمانی اقدامات مختلفی برای مقابله با کرونا در آزادشهر انجام شده است.

تداوم طرح شهید سلیمانی در آزادشهر/ مشارکت ۷۵۰ نفر روز بسیجی در واکسیناسیون کرونا

به گزارش گلستان ۲۴؛ سرهنگ «سید روح الله ابطحی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با توجه به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر آنکه نیروهای مسلح با تمام توان برای مقابله با کرونا وارد میدان شوند سپاه آزادشهر با همکاری تمامی دستگاه های اجرایی اقدامات خوبی را انجام دادند.

 

فرمانده سپاه آزادشهر ادامه داد: نخستین اقدام مقابله با کرونا در آزادشهر راه اندازی قرارگاه دفاعی زیستی آزادشهر بود که با حضور دستگاه های متولی شهرستانی انجام شد، همچنین به دنبال آن قرارگاه پدافند زیستی در سطح محلات و روستاها نیز با کمک دهیاران و شوراها، ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج انجام شد.

 

وی با بیان اینکه واکسیناسیون کرونا در مصلای آزادشهر به صورت تجمیعی در حال انجام است، تصریح کرد: برای این مهم روزانه ۲۵ نفر از بسیجیان ما برای ثبت در سامانه واکسیناسیون به شبکه بهداشت و درمان کمک کردند که در مجموع ۷۵۰ نفر روز بسیجی برای این مسئله به کارگیری شدند.

 

ابطحی با بیان اینکه راه اندازی مرکز واکسیناسیون در یکی از مقرهای سپاه از دیگر اقدامات ما در طرح شهید سلیمانی بود، افزود: این مرکز یکی از سه مرکز واکسیناسیون کرونا در آزادشهر بود تا به واسطه افزایش مراکز شاهد سرعت در واکسیناسیون باشیم.

 

فرمانده سپاه آزادشهر اقدامات فرهنگی و تبلیغی را از دیگر اقدامات مقابله با کرونا در طرح شهید سلیمانی دانست و گفت: تهیه بسته های معیشتی و بهداشتی در قالب کمک های مومنانه از دیگر اقدامات ما بود که توسط بسیجیان بین نیازمندان به ویژه آسیب دیدگان کرونا توزیع شد.

 

وی توزیع اقلام بهداشتی در دهه اول ماه محرم را از دیگر اقدامات  سپاه آزادشهر برای مقابله با کرونا برشمرد و افزود: نظارت دقیق بر اجرای پروتکل ها در سطح شهرستان با همکاری اداره صمت و شبکه بهداشت و درمان و بیماری یابی و انجام کارهای روزانه بیماران مبتلا به کرونا توسط بسیجیان از دیگر اقدامات ما برای مقابله با کرونا بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار