رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: ارتقاء هوشمندی نیروهای مسلح یک ضرورت است.

ضرورت ارتقاء هوشمندی نیروهای مسلح

به گزارش گلستان 24 ؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی در مراسم تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی گلستان، اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد قیام امام حسین(ع) یکی از بزرگترین نعمت‌ها برای جامعه ما و جهان اسلام است.

وی در ادامه با بیان این که همه پدیده های اجتماعی از جمله انقلاب اسلامی همواره با تهدیدات داخلی و خارجی مواجه بوده، افزود: شرایط امروز به معنای واقعی یک شرایط حساس و پیچیده بوده و دشمن تمام توان خود را برای مقابله با انقلاب بسیج کرده است.

ادیانی با اشاره به عملیات روانی دشمنان برای ایجاد یأس و ناامیدی در جمهوری اسلامی تصریح کرد: استعمار مدرن نیاز به لشکرکشی ندارد و جهاد امروز به جهاد فرهنگی، اقتصادی و علمی بسط پیدا کرده است.

وی با تأکید بر لزوم هوشمندی و آمادگی کامل نیروهای مسلح برای دفاع از نظام و انقلاب، افزود: همه ما افتخار سربازی در راه ولایت و رهبری را داریم و کارکنان نیروی انتظامی به فرموده مقام معظم رهبری مجاهدان فی سبیل الله هستند.

ادیانی ارتقاء هوشیاری، بصیرت و روحیه جهادی را از ویژگی های پلیس اسلامی دانست و گفت: همگان باید برای رسیدن به این مشخصه ها تلاش کنند.

انتهای یپام/مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار