باحضور مدیرکل کمیته امداد استان در جمع مردم نگین شهر، مشکلات موانع اشتغال صنعت تانکرسازی مورد بررسی قرارگرفت.

موانع اشتغال و پشتیبانی از صنعت تانکر سازی نگین شهر رفع میشود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از برنا از گرگان: عیسی بابایی با حضور درجمع صمیمی مردم نگین شهر از توابع شهرستان آزادشهر ، ضمن شنیدن مشکلات آنها در زمینه ایجاد اشتغال ، اظهار کرد: با توجه به اشتغال اکثر مردم شهر به ساخت انواع تانکرو ظرفیت بالقوه نیروی کارمتخصص این نوع صنعت ، نیازمند ارتقاء سطح کیفی و همچنین توجه ویژه ازطریق تزریق تسهیلات اشتغال زایی برای مددجویان تحت حمایت وسایر نیازمندان لازم وضروی است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری ، بر اهتمام ویژه این نهاد در تحقق شعار سال ((تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها)) تاکید کرد و افزود: تحقق شعار سال، نیازمند کار جهادی و مضاعف است و همه ما در راستای رفع موانع وکمک به تولید و اشتغال استان تلاش می کنیم .

بابایی با بیان اینکه فلسفه وجودی این نهاد انقلابی ، حل مشکلات و زمینه سازی برای اشغال و استقلال اقتصادی خانواده های نیازمند است ، ادامه داد: همکاری همه ی دستگاهها و مسئولان و همچنین همراهی خود مردم ، موجب تحقق این امرمی می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان تصریح کرد: خدمت به مردم به خصوص در کمیته امداد که مخاطبان آن افراد کم برخوردار جامعه هستند ، کاری بزرگ و نوعی عبادت ومورد تاکید نظام و انقلاب اسلامی است و کمک به ایجاد اشتغال مددجویان یکی از برنامه های امداد بوده که از طریق پرداخت تسهیلات و ارائه مشاوره های تخصصی به خودکفایی آنان کمک می شود.

بابایی با اشاره به طرح کارفرمایی اشتغال در کمیته امداد افزود: صنوف مختلف در صورت بکار گیری نیروی کار از مددجویان تحت حمایت این نهاد نیز می توانند از تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد ۴درصد و بازپرداخت ۷ ساله بهره مند شوند و کمیته امداد با بسیج نیروهای خود واختصاص سهمیه ویژه اشتغال برای نگین شهر، آمادگی کامل در زمینه تشکیل پرونده ومعرفی افراد واجد شرایط ودارای مجوز فعالیت به بانکهای عامل را دارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به اقدامات مهم این نهاد در سال گذشته اشاره کرد و گفت: بیش از یک سوم اشتغال سال گذشته کشور توسط کمیته امداد ایجاد شده است.

بابایی اضافه کرد: کمیته امداد در ایجاد اشتغال مددجویان از یک سیستم منظم و کامل ، از مرحله استعداد یابی و مشاوره شغلی ، آموزش ومهارت آموزی ، تشکیل پرونده ، نظارت اولیه طرحهای اشتغالزا، حین اجراء و بعداز اجراء به منظور پایداری اشتغال مددجویان برخوردار است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار