سرهنگ سمیعی: سپاه شهرستان در مرحله جدید طرح شهید سلیمانی در قالب شورای دفاع‌زیستی در امر واکسیناسیون به کمک کادر درمان می‌آید.

​اجرای مرحله جدید طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا در رامیان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار سمیعی فرمانده سپاه شهرستان رامیان اظهار کرد: با شیوع بیماری کرونا و در راستای منویات رهبر معظم انقلاب، سپاه و بسیج در عرصه خدمت‌رسانی به مردم‌ وارد میدان شد.

وی گفت: سپاه شهرستان در گام پنجم اجرای طرح شهید سلیمانی در قالب شورای دفاع‌زیستی محلات در شهر و روستاها با کمک  پایگاه‌های بسیج، شبکه بهداشت و درمان، دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی روستاها، امامان جماعت، خیرین، گروه‌های جهادی و مرکز خدمات جامع سلامت در روستاها و شهرها در قالب پنج کارگروه شامل بسیج سازندگی،رعایت پروتکل های بهداشتی، نظارت بر محدودیت ها، واکسیناسیون و رزمایش کمک مومنانه فعالیت می‌کند.

 سمیعی در ادامه با توجه به ورود پیک پنجم و تشکیل شورای پدفند زیستی محله محور بیان کرد: شورای پدافند زیستی در طرح شهید سلیمانی در تمام محلات شهرستان تشکیل شده و تمام امکانات، تجهیزات و سالن های ورزشی سپاه و بسیج در اختیار کادر درمان جهت واکسیناسیون  قرار گرفته شده است.

فرمانده سپاه شهرستان رامیان افزود: تا پایان ریشه‌کنی بیماری ویروس کرونا در کشور و استان،  سپاه و بسیج در کنار مردم و کادر درمان  بوده و تلاش می‌کنیم تا خدمات مطلوبی را به مردم و نیازمندان ارائه دهیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار