سرهنگ زمانی: سپاه در گام پنجم اجرای «طرح شهید سلیمانی» در قالب شورای دفاع‌زیستی در امر واکسیناسیون به کمک کادر درمان می‌آید.

سپاه در شورای دفاع‌زیستی محلات در امر واکسیناسیون به کادر درمان کمک می‌کند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار مجید زمانی فرمانده سپاه شهرستان علی‌آبادکتول اظهار کرد: با شیوع بیماری کرونا و در راستای منویات رهبر معظم انقلاب سپاه و بسیج در عرصه خدمت‌رسانی به مردم‌ وارد میدان شد.

وی تصریح کرد: سپاه در این مرحله در عرصه‌های ضدعفونی کردن اماکن عمومی، کمک به کادر درمان در بیمارستان‌ها، حضور در غسالخانه‌ها، توزیع ماسک و گان و کمک به بیماران نیازمندی که خدمات درمانی در منزل دریافت می‌کردند، اطلاع‌رسانی در سطح شهر و روستا به صورت ثابت و سیار و تهیه و توزیع  بروشورهای بهداشتی ورود کرده و به کمک مردم و کادر سلامت آمد.

فرمانده سپاه شهرستان علی‌آبادکتول درباره خدمات سپاه در این شهرستان خاطرنشان کرد: با کمک پایگاه‌های بسیج، خیرین و مردم  و دستگاه‌های اجرایی اقدام به تهیه بسته‌های معیشتی کرده و توانستیم در سطح شهرستان بیش از ۴۵ هزار بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از کرونا توزیع کنیم.

وی ادامه داد: در اجرای طرح شهید سلیمانی در پاییز سال گذشته  سپاه و بسیج به طور کامل به کمک کادر درمان و سلامت آمده و در راستای بیماریابی، حوزه مراقبتی، نظارتی و حمایتی اقدامات خوبی انجام داده است.

زمانی گفت: در گام پنجم اجرای طرح شهید سلیمانی در قالب شورای دفاع‌زیستی محلات در شهر و روستاها با کمک امامان جماعت،  پایگاه‌های بسیج، شبکه بهداشت و درمان، دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی روستاها، خیرین، گروه‌های جهادی و مرکز خدمات جامع سلامت  در روستاها و شهرها در قالب پنج کارگروه شامل بسیج سازندگی، کارگرده سلامت و دفاع زیستی، نظارت پروتکل‌های بهداشتی بر اصناف و هیئت‌های مذهبی، کمک به نیروهای ناجا و روابط عمومی و فضای مجازی فعالیت می‌کند.

فرمانده سپاه شهرستان علی‌آبادکتول بیان کرد: در کارگروه سلامت و دفاع زیستی سپاه در امر واکسیناسیون به کمک کادر درمان آمده و در کارگروه کمک به ناجا نیز در اعمال ممنوعیت تردد و گشت‌های رضویون به نیروهای جان بر کف نیروهای انتظامی کمک می‌کند.

وی ابراز کرد: تا پایان ریشه‌کنی بیماری کرونا در کشور و استان سپاه و بسیج در کنار مردم و کادر درمان و سلامت بوده و تلاش می‌کنیم تا خدمات مطلوبی را به مردم و نیازمندان ارائه دهیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار