سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: رتبه‌بندی معلمان در جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد و در نخستین فرصت نهایی خواهد شد.

معیشت فرهنگیان به رتبه‌بندی معلمان گره خورده است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از خبرگزاری علم و فناوری از گلستان، علیرضا کاظمی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش در آیین افتتاح مدرسه حیات طیبه گرگان گفت: بخشی از معیشت فرهنگیان به رتبه بندی معلم گره خورده و به عنوان یکی از اولویت‌ها در آموزش و پرورش به جد پیگیر این مسئله هستم.

 

کاظمی بیان کرد: در هفته آینده با اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی نشستی را برگزار خواهیم کرد و قطعا در این نشست به مسئله رتبه‌بندی معلمان می پردازیم و در نخستین فرصت این طرح را نهایی می‌کنیم.

 

وی به اهمیت نیروی انسانی اشاره کرد و افزود: باید راه حلی برای دغدغه آموزش یاران نهضت سواد آموزی و معلمان طرح قرآن که سالیان سال برای آموزش و پرورش تلاش کردند پیدا کنیم و با کمک نمایندگان این مسئله را برطرف می کنیم.

 

این مقام مسئول بیان کرد: شاخصه‌های استان گلستان در حوزه آموزش و پرورش از میانگین کشوری به پایین‌تر است و باید به این استان به صورت ویژه توجه شود.

 

وی خاطرنشان کرد: در تجهیز هنرستان ها به استان گلستان توجه بیشتری خواهد شد و در حوزه اعتبارات به این استان توجه می‌شود تا دغدغه آموزشی که در این استان وجود دارد برطرف شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار