استاندار گلستان گفت: زیرساخت لازم برای آموزش حضوری دانش آموزان در گلستان فراهم شده است.

زیرساخت لازم برای آموزش حضوری دانش آموزان در گلستان فراهم شده است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، هادی حق شناس بعدازظهر پنج شنبه در آیین بهره برداری از مجتمع آموزشی حیات طیبه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در گرگان با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان اظهارکرد: تاکنون ۸۵ درصد معلمان و کادر آموزش در استان واکسینه شده اند و با واکسیناسیون تمام معلمان، اولیای دانش آموزان و سرویس های مدارس تلاش می کنیم زیرساخت لازم برای بازگشایی حضوری مدارس فراهم شود.

استاندار گلستان افزود: تلاش می کنیم شرایط لازم جهت برگزاری کلاس های درس بصورت حضوری و ترکیبی را ایجاد کنیم چرا که هیچ چیز جایگزین آموزش حضوری نخواهد شد.

وی تصریح کرد: البته این به معنای عدم توجه به سلامت معلمان و دانش آموزان نیست بلکه با توجه با دستور ستاد ملی کرونا و پس از واکسیناسیون معلمان و اولیای دانش آموزان و سرویس های مدارس این اقدام با رعایت شیوه نامه های بهداشتی انجام خواهد شد.

حق شناس اضافه کرد: متاسفانه علی رغم تلاش های انجام شده میزان ایجاد کلاس های درس در استان از میانگین ملی پایین تر است و با توجه به شاخص های بالای گلستان در زمینه آموزشی و فرهنگی و حتی ورزشی و کشاورزی تقاضا داریم اعتبارات گلستان به نحوی تعیین شود که زمینه حذف واژه محرومیت در شاخص های گلستان فراهم شود.

استاندار گلستان بیان کرد: باور داریم که آبادانی استان از مسیر مدارس آباد می گذرد و تاکید داریم که باید کلاس های درس استان به لحاظ کمی و کیفی حداقل در سطح استاندارد های ملی باشد.

گفتنی است مجتمع آموزشی ۳۰ کلاسه حیات طیبه سردار حاج قاسم سلیمانی شهرستان گرگان با زیربنای ۶ هزار و ۲۱۰ مترمربع و با هزینه ای بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال برای تمامی مقاطع تحصیلی و با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان امروز به بهره برداری رسید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار