نایب رئیس هیات فوتبال گلستان از برگزاری دوره آموزش مربیگری سطح B آسیا با حضور ۲۰ نفر از استان‌های کشور و چند مربی خارجی در گرگان خبر داد که افراد حاضر در این دوره به مدت ۲۰ روز آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

دوره مربیگری فوتبال زنان به میزبانی گرگان آغاز شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ فاطمه کبیری روز یکشنبه به ایرنا گفت: این دوره با رعایت پروتکل‌های ابلاغی کنفدراسیون فوتبال آسیا و زیر نظر دپارتمان آموزش فدراسیون فوتبال ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: در این دوره مربیانی از گلستان، مازندران، بوشهر، قم، تهران و کرمان و ۲ مربی از کشور عراق به مدرسی مریم آزمون و شادی مهینی از مدرسین AFC حضور دارند .

کبیری افزود: گلستان ۵۰۰ فوتبالیست زن در رده های سنی نونهالان، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان در فوتبال چمنی، فوتبال سالنی و فوتبال ساحلی دارد که شمار این جمعیت روز به روز در حال افزایش است.

به گزارش ایرنا فاطمه رحیمی و الهام عبدالرحمن در رده بزرگسالان و لیلا نجاتی در رده نونهالان از فوتبالیست های ملی پوش گلستان هستند.

تعدادی از دختران فوتبالیست گلستان در تیم های لیگ برتری ذوب آهن، سپاهان و ملوان بندرانزلی حضور دارند.

مهدیه دهقان، زهرا رحیمی، مهین جعفری، مریم  بذرافشان و الهام محبوب از بازیکنان مطرح گلستان در فوتبال هستند که سالهاست در این رشته ورزشی فعالیت دارند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار