مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: یاد شهدا اشاعه دهنده ارزش های ایثار و پایداری در جامعه است و دیدار با خانواده آنها و پیگیری و حل مشکلات این قشر معزز تکریم ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

دیدار با خانواده های شهدا تکریم ارزش های دفاع مقدس است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایثار واحد گلستان: اسرافیل وزیری در حاشیه ملاقات عمومی با جامعه هدف بنیاد، با اشاره ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه عنوان کرد: اخلاص شهدا الگویی مناسبی برای همگان بوده و پیشرفت‌های حاصله در جامعه مرهون اخلاص و ایثار شهدای والامقام است.
وزیری ادامه داد: دیدار و دلجویی از خانواده های معظم شاهد و ایثارگر گام بسیار کوچکی در برابر از خودگشتگی های آنان محسوب می شود و حفظ شأن و منزلت این عزیزان باید به عنوان یکی از مهمترین اولویت های مسئولان و برنامه ریزان باشد.
این مقام مسئول تاکید کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضرورت جامعه امروز است و جامعه ایثارگری بهترین مروجان این فرهنگ سترگ هستند.
وی تصریح کرد : تداوم راه شهدا در حفظ آرمان‌های اسلام و تلاش برای استحکام هر چه بیشتر پایه‌های نظام اسلامی و تقویت اقتدار آن است.
وزیری با بیان اینکه خانواده شهدا یادگاران شهدا هستند و ما هر چه داریم از شهدا و خانواده شهدا داریم گفت: مهمترین وظیفه ما این است که پیرو راه شهدا باشیم و در مسیر ترویج این فرهنگ پیرو خانواده شهدا باشیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار