نماینده مردم‌ علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی گفت: در هیچ استانی مانند گلستان ما شاهد قطعی‌های مکرر و بیش از اندازه نبودیم و این سبب شده تا مردم از دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به‌شدت گلایه‌مند شوند.

قطعی‌های مکرر و بیش از اندازه برق در گلستان قابل مقایسه با استان‌های دیگر نیست

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان رحمت‌الله نوروزی در دیدار با معاون مدیر عامل شرکت‌توزیع برق وزارت نیرو اظهار کرد: استان گلستان قطب کشاورزی بوده و در زمان قطعی برق علاوه بر خاموشی در بخش مسکونی سبب قطعی برق در واحدهای صنعتی به ویژه چاه‌های کشاورزی شده و این امر سبب آسیب به معیشت و بخش کشاورزی کشور خواهد شد.

وی تصریح کرد: قطعی مکرر برق در استان به قوت و معیشت مردم ضربه وارد کرده و این امر سبب شده تا مردم به‌شدت از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دولت گلایه‌مند باشند.

* راه‌اندازی فاز دوم نیروگاه علی‌آبادکتول در حد شعار و وعده باقی ماند

رئیس فراکسیون نمایندگان شمال خاطرنشان کرد: سال‌ها پیگیر راه‌اندازی فاز دوم نیروگاه علی‌آبادکتول هستیم اما راه‌اندازی این پروژه فقط در حد شعار و وعده باقی مانده و تاکنون اقدام خاصی صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: مردم استان گلستان محجوب به حیا بوده و با توجه به مشکلات عدیده‌ای و محرومیت‌هایی که در گلستان وجود دارد برای عدم سوءاستفاده از شبکه‌های معاند و دشمنان اسلام هرگز مانند دیگر استان‌ها به عنوان اعتراض در خیابان‌ها تجمع نخواهند کرد.

نوروزی گفت: استان گلستان ۴ هزار شهید را تقدیم انقلاب کرده و برای حفظ آرمان‌های انقلاب و نظام‌جمهوری اسلامی در برابر مشکلات مقاومت می‌کنند.

وی با اشاره به صدور قبض‌های چند صد هزار تومانی با توجه به قطعی‌های مکرر برق بیان کرد: امسال در هیچ استانی مانند گلستان شاهد قطعی مکرر و بیش از اندازه برق نبودیم و با توجه به قطعی‌های مکرر قبض های چند صد هزار تومانی سبب تعجب مردم شده است.

عضو مجمع نمایندگان استان گفت: با توجه به افزایش دما بیش از حد در گلستان قبض های برق می بایست مانند مناطق گرمسیری محاسبه شده و درجه چهار نیز کفایت نمی‌کند ولی در کمال تعجب امروز با ارقام سنگین قبض‌های برق روبه رو هستیم.

وی ادامه داد: مردم‌استان گلستان مشکلات زیادی در زمینه معیشت و مشکلات اقتصادی دارند و این استان جزو استان‌های محروم کشور بوده و نوسانات برق سبب آسیب به لوازم خانگی مردم شده و این امر مشکلات آنها را دو صد چندان کرده است.

نوروزی ابراز کرد: قرار بود برق حوزه علی‌آبادکتول تقویت شود اما متاسفانه فعلا تنها در حوزه شهر «سنگدوین» این اتفاق افتاده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار