معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از اجرای هشت پروژه در حوزه ایمنی راه‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

8 پروژه ایمن‌سازی در راه‌های گلستان اجرا ‌شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، غلامرضا بیکی امروز در خصوص اجرای طرح‌های حوزه راهداری استان گلستان اظهارکرد: از ابتدای سال تا کنون ۵۳ کیلومتر از راه‌های اصلی و شریانی گلستان با اعتباری بالغ بر ۴۶۰ میلیارد ریال آسفالت شده است.

وی از آمادگی برای راهداری زمستانه خبرداد و گفت: از ابتدای سال تاکنون چهار دوربرگردان در گلستان به بهره‌برداری رسیده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان اضافه کرد: همچنین در راستای افزایش ایمنی محورهای مواصلاتی و تسریع در روند تردد کاربران جاده ای در محورهای روستایی و فرعی طی ۶ ماه اخیر ۱۹ کیلومتر از راه های روستایی استان با اعتبار ۱۴۱ میلیارد ریال روکش آسفالت شده است.

بیکی عملیات راهداری زمستانه را در شروع فصل سرما از مهم ترین ماموریت‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان گلستان دانست و گفت: تاکنون اقدامات اولیه جهت تهیه و دپوی مصالح لازم، از قبیل شن و نمک انجام شده است.

وی از تعمیر و بازسازی ماشین‌آلات سبک و سنگین مورد استفاده در این طرح خبر داد و تصریح کرد: در سال جاری علاوه بر تعمیر و بازسازی ادوات و ماشین‌آلات مورد نیاز، دو دستگاه لودر و دو دستگاه کامیون بازسازی شده به ناوگان این اداره افزوده شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان با اشاره به اقدامات در خصوص ارتقا ایمنی در محورهای مواصلاتی استان، افزود: یکی از مهم‌ترین اقدامات این اداره در حوزه نگهداری ابنیه فنی احداث دور برگردان و حذف نقاط پرتصادف است.

بیکی همچنین اظهارکرد: از ابتدای سال تا کنون چهار دوربرگردان در استان به بهره‌برداری رسیده است.

وی از اجرای هشت پروژه در حوزه ایمنی راه‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال خبر داد و افزود: نصب تابلو و علائم ایمنی، نگهداری روشنایی و خط کشی از مهم‌ترین اقدامات این حوزه است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار