نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی‌ با مدیرکل صدا و سیمای گلستان در خصوص ظرفیت ها و انتظارات مردم دیدار و گفت و گو کرد.

نقش بی بدیل صدا و سیما در فرهنگ سازی صحیح و اطلاع رسانی دقیق

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، منتظر حجت، مدیر کل صدا و سیمای گلستان در این دیدار ضمن تبریک چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس با تشریح اقدامات صورت گرفته، به بیان مسائل این مرکز در بخش اعتبارات برنامه سازی، عمرانی و پوشش دیجیتال در استان پرداخت و خواستار حمایت و پشتیبانی نمایندگان استان از این مرکز شد. منتظر حجت با اشاره به نقش صدا و سیما در توسعه و حرکت رو به جلو انقلاب اسلامی، اظهار داشت: صدا و سیما یک نهاد فرهنگی و مورد توجه آحاد جامعه است که شامل محور مسئولان، مخاطبان و برنامه‌ها است و در صورتی که این سه بخش در کنار هم مدبرانه، عاقلانه و هوشمندانه عمل کنند، رسانه به نقش انقلابی خود عمل کرده است. وی اظهار داشت: هدف رسانه ملی ایجاد اتحاد و همدلی بیشتر در میان نمایندگان مردم برای پیشبرد اهداف توسعه همه جانبه استان است و برنامه سازان این مرکز تلاش می‌کنند عدالت رسانه ای را رعایت کنند و در تولید برنامه‌ها به تمام ظرفیت های استانی توجه دارند.

مدیر کل مرکز گلستان مهم ترین رسالت صدا و سیما را برنامه سازی جهت جذب حداکثری مخاطب بیان کرد و افزود: ایجاد فضای همکاری و تعامل بین نمایندگان مجلس شورای اسلامی‌ با رسانه استانی می تواند منجر به توسعه زیر ساخت ها در استان شود و در این خصوص صدا و سیمای گلستان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد. منتظرحجت در پایان به ظرفیت های بالای استان اشاره کرد و افزود: استان گلستان با توجه به ظرفیت های فراوان در حوزه‌های مختلف کشاورزی، گردشگری، اقتصادی و هنری زمینه‌های قابل توجهی برای پیشرفت دارد که در این زمینه آمادگی داریم نسبت به معرفی و اطلاع رسانی این موضوعات در پیشرفت این منطقه مشارکت داشته باشیم.

در ادامه این نشست، کوهساری، نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از تلاش های بی شائبه مدیر کل صدا و سیمای گلستان گفت: صدا و سیما همیشه پای کار بوده و به عنوان صدای مردم و پل ارتباطی آنها با نمایندگان عمل کرده است. کوهساری گفت: نقش صدا و سیما در فرهنگ سازی صحیح و اطلاع رسانی دقیق در ایام سخت کرونایی بسیار ارزشمند بوده و در برابر هجمه تمام عیار فرهنگی دشمن، سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پرچمدار تقابل در این جبهه فرهنگی است و همگان وظیفه دارند که از رسانه ملی حمایت ویژه ای داشته باشند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی جایگاه رسانه را به عنوان یکی از تأثیرگذارترین دستگاه‌های کشور در بسترسازی برای رفع مشکلات مردم و کاربردی کردن فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جامعه مهم ارزیابی و خاطر نشان کرد: نقش شبکه‌های ملی و استانی در ارتقای سطح فرهنگی جامعه و شناسایی ظرفیت های منطقه مهمتر از هر رسانه ای است. کوهساری با اشاره به ظرفیت حوزه انتخابیه خود به لحاظ اقتصادی و گردشگری گفت: انتظار می رود معرفی و انعکاس این ظرفیت ها زمینه رونق اقتصادی منطقه و توسعه پایدار را فراهم سازد. وی در پایان خواستار امکان حضور بیشتر نمایندگان در عرصه رسانه استانی شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار