بیکی گفت: نظام فهما یکی از سیستم های موفق و کارآمد است که باید با توجه به توصیه و نظرات مجریان و مدیران فهما در کانون ها روز به روز مسیر تعالی و ترقی را طی کند تا دچار آفت نشود.

نظام فهما یکی از سیستم های موفق و کارآمد است که باید مسیر تعالی را طی کند

به گزارش گلستان ۲۴؛ مهدی بیکی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: عزم بلند کانون های فرهنگی هنری مساجد می تواند تحول بزرگی را در ایجاد فرهنگ سازی در جامعه ایجاد کند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد از ظرفیت های بسیار بالایی برخوردار هستند، افزود: یکی از شاخصه های اصلی این کانون ها، مستقل بودن آنها و عدم وابستگی اداری به نظام دولتی است که این شاخصه می تواند باعث باعث ایجاد انگیزه های زیاد و تاثیرگذاری خوبی در بدنه جامعه شود.

 

وی ادامه داد: خلاقیت، خلوص نیت و پشتکار بالا از خصوصیات بسیار خوب اعضای کانون ها است که توانسته است معنای واقعی «به توان مردم» را تبیین و تفسیر کند.

 

بیکی اظهارداشت: یقینا در هر مجموعه فرهنگی، مردمی، اگر حمایت ها و سیاست های حمایتی معنوی و مادی از سوی سیستم های دولتی و مردمی مهیا باشد تاثیرات شگرفی در جامعه ایجاد می شود و اگر این حمایت ها نباشد یا جلوی سرعت آنها گرفته می شود و یا آنها را بی انگیزه می کند.

 

وی گفت: نظام فهما یکی از سیستم های موفق و کارآمد است که باید با توجه به توصیه و نظرات مجریان و مدیران فهما در کانون ها روز به روز مسیر تعالی و ترقی را طی کند تا دچار آفت نشود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: بنیان فهما یک بنیان استاندارد است که وجود آن همیشه احساس می شده است و با ایجاد آن بسیاری از مشکلات حل شده است و بسیاری از روش ها تسهیل شده است و برخی از هزینه های غیرضرور کاهش پیدا کرده است.

 

بیکی گفت: امسال نیز ان شاءالله به حول قوه الهی کانون های فرهنگی هنری فعالیت های خودشان را در سیستم فهما به خوبی ثبت و درج کنند تا مورد حمایت های ستاد کشور قرار بگیرند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار