معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان گفت: پخش سری جدید برنامه سیمای قانون از شبکه گلستان از سر گرفته می‌شود.

تجلی "سیمای قانون" در قاب صدا و سیمای گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حجت الاسلام مهدی قاسمی وناجمی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان گفت: برنامه سیمای قانون با محوریت قانون و قضا و با هدف پاسخگویی به پرسش‌های حقوقی مردم و افزایش آگاهی حقوقی جامعه و رعایت حقوق شهروندی روی آنتن می‌رود.

او افزود: موضوع هر برنامه بر اساس پرونده‌های وارده به محاکم استان و نیاز مردم و چالش‌های استان، دسته بندی و با حضور مسئولان قضایی و قضات برجسته استان به آن پرداخته خواهد شد.

قاسمی وناجمی ادامه داد: این برنامه همکاری مشترک دادگستری گلستان و صدا و سیمای استان است که از این هفته، سه شنبه‌ها ساعت ۱۹ به مدت ۴۵ دقیقه، زنده روی آنتن می‌رود.

او گفت: میهمان نخستین برنامه سری جدید سیمای قانون که امشب (سه شنبه ۵ مهر) روی آنتن می‌رود حیدر آسیابی، رئیس کل دادگستری گلستان است.

حجت الاسلام قاسمی وناجمی افزود: رئیس کل دادگستری گلستان در برنامه امشب، برنامه‌های دستگاه قضایی استان را تشریح می‌کند و به پرسش‌های حقوقی و قضایی مردم پاسخ می‌دهد.

قاسمی وناجمی گفت: شماره ۳۰۰۰۰۱۷۲ پل ارتباطی مردم با این برنامه است و می‌توانند پرسش‌های حقوقی و قضایی خود را به این شماره پیامک کنند و از رئیس کل دادگستری استان بپرسند.

وی افزود: تجربه سال‌های گذشته و انبوه پیامک‌ها و تماس‌ها به این برنامه نشان می‌دهد مردم از مباحث حقوقی طرح شده در این برنامه استقبال می‌کنند.

قاسمی وناجمی گفت: برای دسترسی راحت‌تر مردم به مباحث حقوقی و افزایش آگاهی‌های حقوقی آنان، علاوه بر سیمای قانون، پنجشنبه‌ها هم برنامه رادیویی یک ساعته " خانه ما " با مباحث حقوقی مورد نیاز فعالیت‌های روزمره مردم، به صورت زنده از رادیو گلستان پخش می‌شود.

عبدالعلی شهرکی (تهیه کننده)، رضا بذری (مجری)، سحر میری (گزارشگر)، جلیل خمری (تصویربردار) و مجتبی زاهدی (تدوینگر) از عوامل برنامه سیمای قانون هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار