مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره دو گنبدکاووس گفت: به مناسبت روز جهانی کودک و با هدف استعدادیابی کودکان در محلات کمتر توسعه‌یافته، جشنواره فرهنگی هنری در گنبدکاووس برگزار می‌شود.

کودکان بااستعداد محلات محروم گنبدکاووس شناسایی می‌شوند/ برگزاری مسابقه خلاق «قصه‌ها را‌ بازی کنیم‌»

به گزارش گلستان ۲۴؛ سمیه محمدی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گنبدکاووس اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی در استان و شهرستان برنامه‌های روز جهانی کودک به مدت یک هفته به صورت حضوری با تعداد محدود و مجازی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در روزهای ۱۶ و ۱۷ مهرماه به مناسبت روز جهانی کودک عضویت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صورت رایگان انجام شد.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره دو گنبدکاووس خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقه خلاق «قصه‌ها را‌ بازی کنیم‌» به صورت مجازی، مسابقه کتاب‌سازی «روزهای روشن» به صورت مجازی، نشست صمیمی اعضای برگزیده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در  مسابقات ملی و بین‌المللی با فرماندار شهرستان از جمله برنامه‌های این کانون به مناسبت «روز جهانی کودک» است.

وی ادامه داد: ۱۲ نفر از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به همراه «سمیه محمدی» به عنوان تسهیلگر در پنجمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی با عنوان «با هم کتاب بخوانیم» برگزیده کشوری شده که از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر و تجلیل شدند.

محمدی گفت: به مناسبت روز جهانی کودک و با هدف استعدادیابی کودکان و نوجوانان در مناطق کمتر توسعه‌یافته، جشنواره فرهنگی هنری ورزشی با شعار «حال خوش کودکی رنگ خوش زندگی» با برنامه‌های شاد و کارگاه‌های مختلف نقاشی، داستان‌نویسی، قصه‌گویی، بازی‌های بومی و غیره امروز در پارک بهمن «سید آباد» با همکاری نیروی انتظامی، هنگ مرزی، اداره ورزش و جوانان، دفتر تسهیلگری، اداره پست و دیگر نهادهای مرتبط برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار