کارشناس ابتدایی و پیش‌دبستانی آموزش‌وپرورش شهرستان گالیکش: کتابخانه سیار برای دانش آموزان روستایی شهرستان گالیکش راه‌اندازی شد.

کتابخانه سیار روستایی در گالیکش راه‌اندازی شد

به گزارش گلستان 24، یعقوب بیات در گفت‌و‌گو با خبرنگار نیلکوه گفت: نخستین کتابخانه سیار روستایی در گالیکش راه‌اندازی شد و بچه‌های روستاهای این شهرستان از خدمات این کتابخانه بهره‌مند شدند.

وی خاطرنشان کرد:‌ با راه‌اندازی کتابخانه سیار روستایی گالیکش ازاین‌پس کودکان و نوجوانان روستاها و مناطق محروم شهرستان گالیکش می‌توانند از کتاب‌ها و فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهره‌مند شوند.

بیات تصریح کرد: کتابخانه‌های سیار روستایی گالیکش با 5 هزار جلد کتاب فضایی فرهنگی برای کشف و شکوفا کردن استعدادهای کودکان روستایی است.

وی بیان داشت: در روستاها استعدادهای نهفته‌ای وجود دارد که شاید هیچ‌گاه فرصت بروز را ‌ندارند و کتابخانه‌های سیار روستایی کانون پرورش فکری فرصتی برای کشف این استعدادها است.

به گفته کارشناس ابتدایی و پیش‌دبستانی آموزش‌وپرورش شهرستان گالیکش علاوه بر کتاب‌خوانی انجام امور فرهنگی، آشنایی با بازی‌های بومی و محلی و ساخت انیمیشن و نمایش عروسکی ازجمله فعالیت‌های دیگر این کتابخانه سیار است.

بیات خاطرنشان ساخت: این خودروی کتابخانه سیار روزهای شنبه تا چهارشنبه در هرروز به سه مدرسه از 40 مدرسه‌ای که تحت پوشش آن هستند سرکشی خواهد کرد. پنجشنبه نیز در اداره آموزش‌وپرورش شهرستان گالیکش به دانش آموزان خدمات خواهد داد.

گفتنی است دانش آموزان یک هفته تا مراجعه مجدد کتابخانه سیار در مدرسه خود می‌توانند کتاب را به امانت نگاه‌دارند.

nilkooh124 1

nilkooh124 1

nilkooh124 1

nilkooh124 1

nilkooh124 1

ارسال نظر

آخرین اخبار