رئیس اداره امور قرآنی اداره‌‌کل اوقاف و امور خیریه گلستان از برگزاری مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآن اوقاف در گلستان خبر داد.

برگزاری مرحله نیمه‌ نهایی مسابقات قرآن اوقاف در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ ابوالفضل کوهساریان، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌‌کل اوقاف و امور خیریه گلستان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان، از برگزاری مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآن اوقاف خبر داد و گفت: در چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف شرکت‌کنندگان بعد از کسب نمره حدنصاب در مرحله استانی وارد مرحله نیمه نهایی می‌شوند که این مسابقه ۲۵ مهرماه ساعت ۸ صبح در امام‌زاده عبدالله(ع) گرگان در دو نوبت صبح و بعد‌ازظهر برگزار خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گلستان بیان کرد: در مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات با حضور ۵ شرکت کننده آقا و ۲  بانو در رشته‌های حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، قرائت و تحقیق، قرائت و ترتیل برگزار می‌شود.

کوهساریان در بخش دیگری از سخنان خود به بیان نکاتی درباره مرحله(نیمه نهایی) چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف پرداخت و گفت: این دوره از مسابقات به‌صورت ضبط ویدئویی انجام می‌شود که به همه متسابقین رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل برای ضبط فرصت مرور تقریباً ۸ دقیقه داده می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گلستان تصریح کرد: داوری فایل‌های ضبطی به‌صورت متمرکز در نیمه دوم آبان توسط مرکز امور قرآنی سازمان انجام و نفرات راه یافته به مرحله فینال در دی‌ماه به رقابت می‌پردازند که مکان آن متعاقباً اعلام می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار