شهردار گنبدکاووس در نشست با خبرنگاران در خصوص توقف پروژه روگذر و یا تعریض میدان بسیج، احداث شهربازی مدرن و سرپوشیده و راه‌اندازی شهرداری منطقه یک و دو توضیحاتی ارائه کردند.

احداث شهربازی مدرن و سرپوشیده تا دلایل توقف پروژه روگذر از زبان شهردار گنبدکاووس

جذب سرمایه‌گذار برای پروژه‌های عمرانی گنبدکاووس مهمترین برنامه شهرداری است
شهردار گنبدکاووس گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های شهرداری گنبدکاووس جذب سرمایه‌گذار در راستای اجرای پروژه عمرانی شهری است.

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گنبدکاووس، سیدعلی‌اصغر موسوی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اساسنامه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گنبدکاووس به تصویب رسیده و با تصویب سازمان‌سرمایه‌گذاری و توسعه اقتصادی تعداد سازمان‌ها در بدنه شهرداری به پنج سازمان خواهد رسید.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر جذب سرمایه‌گذار برای اجرای پروژه‌های عمرانی بوده و در این راستا سازمان سرمایه‌گذاری توسعه اقتصادی تشکیل خواهد شد.

شهردار گنبدکاووس در خصوص ایجاد شهربازی و امکانات رفاهی در شهر گنبدکاووس خاطرنشان کرد: در‌ حال رایزنی برای احداث شهربازی مدرن و سرپوشیده با برخی از فعالان بخش خصوصی هستیم و تاکنون به نتایج خوبی رسیدیم.

* در آینده نزدیک شهرداری منطقه یک و دو راه‌اندازی می‌شود

وی ادامه داد: در حال حاضر شهر گنبدکاووس به دو‌ ناحیه خدماتی تقسیم شده و در آینده نزدیک شهرداری منطقه یک و دو راه‌اندازی می‌شود.

موسوی درباره اصلاح و کاهش بودجه امسال گفت: با توجه به اینکه فرایند قانونی یک قطعه زمین ۲۰ هکتاری درون بافت شهری نهایی نشده و از طرف دیگر بودجه ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریالی سال گذشته تنها یک‌هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال آن محقق شد، بر این اساس پیش‌بینی افزایش چند برابری بودجه امسال به ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال منطقی نبوده و این بودجه به ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اصلاح و کاهش یافت.

وی بیان کرد: شعار شهرداری و شورای اسلامی شهر این دوره عدالت‌محوری در ارائه خدمات و شایسته‌سالاری در کسب مناصب اداری بوده و از همه ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی در بهبود مدیریت شهری استفاده خواهد شد.

شهردار گنبدکاووس درباره متوقف شدن پروژه روگذر  و یا تعریض میدان بسیج خاطرنشان کرد: قرار است این پروژه در مدت زمان ۶ ماه مطالعات کارشناسی شود تا سرمایه‌گذاری در این بخش هدفمند بوده و مشکلاتی در آینده در این حوزه ایجاد نشود.

وی درباره تغییر کاربری و الحاق زمین پنج هکتاری یک واحد تولیدی در شهر گنبدکاووس ابراز کرد: این زمین در سال ۱۳۷۲ به محدوده شهر الحاق شده و صاحبان آن در سال ۱۳۹۹ درخواست تغییر کاربری دادند که شهرداری با اخذ حدود ‌۵۰ درصد از عرصه آن به عنوان سهم شهرداری با تفکیک و تغییر کاربری آن موافقت کرده است.

* مهمترین ترافیک شهر گنبدکاووس تردد خودروهای شهرهای شرق است
رئیس شورای شهر گنبدکاووس نیز اظهار کرد: بیشترین ترافیک شهر گنبدکاووس به دلیل تردد خودروهای شهرهای شرق گلستان برای دریافت خدمات درمانی و سایر خدمات دیگر است.

پرویز ناصری گفت: بر این اساس روزانه دو برابر جمعیت ۱۶۰ هزار نفری شهر از شهرهای دیگر به صورت شناور به گنبدکاووس تردد می‌کنند.

وی بیان کرد: در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح شهر، کارگروه فرهنگی اجتماعی در شورای شهر گنبدکاووس تشکیل شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار