کارشناس مسائل سیاسی اجتماعی استان گلستان گفت: استاندار‌ جدید گلستان در ترکیب مدیریتی خود در شهرهای مختلف استان افرادی انتخاب کند که مدیر خادم باشد.

استاندار در ترکیب جدید مدیریتی، خادمین مردم را انتخاب کند/ اقتصاد استان با بومی کردن اقتصاد مقاومتی رشد می‌کند

به گزارش گلستان ۲۴؛ حسین کریمی‌اول امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: استان گلستان دارای ظرفیت‌های بسیار خوب و بکر بوده و این ظرفیت‌ها می‌تواند در راستای تعالی و توسعه استان بسیار تاثیرگذار باشد.

وی با اشاره به فعالیت دامپروری و کشاورزی در استان تصریح کرد: در کنار نعمت‌های خدادادی استان مانند مراتع طبیعی، منابع آبی، دریا و جنگل‌های هیرکانی و بسیاری از دیگر ظرفیت‌های استان، دامپروری و کشاورزی مهمترین فعالیت مردم استان بوده و بخش اعظمی از تامین تولیدات دامی و کشاورزی کشور از استان گلستان است.

کارشناس مسائل اجتماعی خاطرنشان کرد: وجود امامزادگان و آثار تاریخی در استان ظرفیت خوبی در حوزه گردشگری بوده و می‌توان از این مسیر در حوزه اشتغال، درآمد و توسعه و سرمایه‌گذاری استان بهره برد.

وی ادامه داد: ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای دکتر زنگانه همه دلسوزان و انقلابیون و همه گروه‌های سیاسی  باید  به انتخاب رئیس جمهور و دولت وی احترام گذاشته با نگاه به اعتلا، توسعه و رشد استان با استاندار جدید همکاری کنند.

* مدیران مش و تفکر خود را  بر مبنا خادم واقعی مردم دانسته و از جنس مردم باشند

کریمی‌اول گفت: آنچه مردم انتظار داشته و موجب بالندگی و اعتماد و انگیزه مردم خواهد شد، داشتن نیت خالصانه در راستای خدمت به مردم بوده و مدیران از جمله استاندار باید مش و تفکر خود را  بر مبنا خادم واقعی مردم دانسته و از جنس مردم باشند.

وی ادامه داد: استاندار در این مدت مدیریت اجرایی خود به گونه‌ای رفتار نکند که وام‌دار فرد یا گروهی شده و یا وارد باندبازی قدرت و ثروت شود بلکه با استفاده از ظرفیت مدیران انقلابی و ولایی به صورت جهادی در راستای تعالی و توسعه استان قدم بردارد.

کارشناس مسائل اجتماعی بیان کرد: مهمترین اولویت برای استان گلستان در جهت توسعه و رفع مشکلات اقتصادی مردم، تولید و اشتغال بوده که مورد توجه مدیران و استاندار جدید واقع شود، فعالیت و تقویت در این دو حوزه سبب ایجاد امید و انگیزه در دل مردم شده و تحول عظیمی در استان به دنبال خواهد داشت.

* مجمع نمایندگان، امامان جمعه و رسانه‌ها در توسعه استان نقش اصلی و کلیدی دارند

کریمی‌اول با بیان اینکه مجمع نمایندگان، امامان جمعه و رسانه‌ها در توسعه استان نقش اصلی و کلیدی دارند، بیان کرد: متاسفانه بخش اعظم عدم توسعه استان به دلیل همصدایی و هماهنگی لازم بین رسانه‌ها، ائمه جمعه، مدیران اجرایی و مجمع نمایندگان است، آنچه در بیان این افراد گفته می‌شود بسیار‌ متفاوت‌تر از رفتار آنها بوده و تا زمانی که این همصدایی، همسویی و همنوایی وجود‌ نداشته باشد، استان گلستان رشد و توسعه پیدا نمی‌کند.

وی افزود: باید پروژه‌های مهم استان به ویژه آشوراده، پتروشیمی و غیره باهمدلی، هماهنگی و همسویی همه دست‌اندرکاران بدون در نظر گرفتن گروه و یا جناح سیاسی و در راستای توسعه استان و خدمت به مردم همفکری و هم‌اندیشی شده تا تکلیف این پروژه‌ها هر چه سریع‌تر مشخص شود.

کارشناس مسائل اجتماعی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور و استان گفت: بخش اعظمی از محصولات دامی و کشاورزی در کشور در گلستان تولید می‌شود و با توسعه و افزایش تولید در این بخش‌ها ضمن ایجاد اشتغال می‌توان در بخش صادرات نیز فعالیت کرد که این امر در توسعه استان تاثیرگذار است.

* باید با تشکیل گروه بازرسان امین در بازار، نظارت دقیق بر قیمت‌ها داشته تا امنیت اقتصادی برقرار شود

وی بیان کرد: برای رفع مشکلات اقتصادی استان باید بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی منتهی با بومی‌سازی و مدل استان با توجه به ظرفیت‌های موجود اجرا شده و با تشکیل گروه بازرسان امین در بازار، نظارت دقیق بر قیمت‌ها داشته تا امنیت اقتصادی برقرار شود.

کریمی‌اول با بیان‌ اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی حکمران مردم نیستند، ابراز کرد: هر دولتی برای خود شعارهایی در راستای خدمت به مردم دارد و شعار دولت آقای رئیسی مبارزه با فساد، اجرای عدالت و حمایت از محرومین است.

* مدیران دولت  آقای رئیسی نباید مانند دولت‌های قبلی خود را حاکم مردم بدانند/ مدیرانی که دیگر انگیزه خدمت و فعالیت را ندارند حذف و مدیران ولایی، انقلابی با رویکرد جهادی وارد میدان شوند

وی افزود: مدیران دولت  آقای رئیسی نباید مانند دولت‌های قبلی خود را حاکم مردم بدانند بلکه الگوی آنها در مدیریت باید امام علی (ع) و رهبر معظم انقلاب باشد بنابراین قطع به یقین مدیرانی که به دنبال فعالیت‌های سیاسی و جناحی بوده و یا مدیرانی که دیگر انگیزه خدمت و فعالیت را ندارند باید در این دوره حذف شوند و مدیران ولایی، انقلابی با رویکرد جهادی وارد میدان شوند.

کریمی‌اول خاطرنشان کرد: استاندار‌جدید از همه ظرفیت‌ها، گروه‌ها، نخبگان و فعالان حوزه‌های‌ مختلف به عنوان گروه مشورتی در مسیر رشد و توسعه استان استفاده کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار