منتظری گفت: : انقلاب اسلامی در گام دوم باید همان ویژگی های گام نخست را با ایستادگی در برابر زورگویان نشان دهد.

ضرورت تداوم ایستادگی برابر مستکبران در گام دوم انقلاب اسلامی/ 13 آبان برگ زرینی در تاریخ پایداری افتخار آفرین کشور

به گزارش گلستان ۲۴؛ غلامرضا منتظری به خبرنگار گلستان ما گفت: در تاریخ انقلاب اسلامی رخدادهای متعددی را شاهد هستیم که بخشی از این رخدادد ها نقش های به سزایی در تحولات سیاسی و اجتماعی کمشور داشته و یکی از آنها 13 آبان است.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به دلیل اهمیت و حضور موثر جوانان، نوجوانان و دانشحویان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده که از یک سو ماهیت و خباثت استکبار جهانی آشکار شود و از سویی دیگر روحیه استکبار ستیزی و ظلم ستیزی در جامعه ما توقیت شد.

منتظری بیان کرد: وقتی شعار مرگ بر آمریکا و استکبار در کشور طنین انداز می شود نشانه خشم ملت ایران به ظلم و ستیز در طول تاریخ شکل گیری این کشور است و این روز را باید هر سال احیاء کرد و زنده نگه داشت تا این فرهنگ در بین نسل جوان جامعه توقویت شود و این سوال مطرح شود این حضور خیابانی جوانان در 13 آبان و اعتراض آنها به چه چیزی است و این ترحم برای چیست و این مسئله کارنامه شوم استکبارجهانی را روشن می کند.

وی گفت: انقلاب اسلامی در گام دوم باید همان ویژگی های گام نخست را با ایستادگی در برابر زورگویان نشان دهد و این روز وظیفه داریم از طریق رسانه ها و کتب درسی و کرسی های آزاد اندیشه این مسیر را ترسیم کنیم.

این مسئول تاکید کرد: حضرت امام (ره) آمریکا را جرثومه فساد مطرح می کند و اگر این مسئله کالبد شکافی نشود عمق مسئله برای مردم تبیین نمی شود و لذا 13 آبان برگ زرینی در تاریخ مظلومیت و پایداری افتخار آفرین این کشور به شمار می رود و از سویی جنایت آمریکا را که نسبت به ملت ایران تحمیل کرده نشان می دهد.
منتظری ابراز داشت: به همت بلند در مسیر تحول کشور و ساختن ایران قوی باید روحیه استکبار ستیزی خود را نشان دهیم و در این مسیر از ابزارهای فرهنگی و هنری باید بهره ببریم.

وی گفت: جنایت های آمریکا به ملت ایران تمامی ندارد و باید بیندیشیم که هواپیمای مسافربری به چه جرمی  باید در آبها سقوط کند و این اتفاق سیمای کری و زشت جنایتکاران آمریکایی را نشان می دهد و جنایات آمریکا مختص به ایران نیست و در کشورهای منطقه نیز این جنایت ها را شاهد هستیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار