استاندار گلستان گفت: با همراهی نخبگان و دلسوزان استان تلاش داریم با افرادی توانمند، متعهد و مردمی وظایف مدیریتی بخش های مختلف را عهده دار شده تا بتوانیم اهداف دولت مردمی و برنامه جهادی پیشرفت را محقق کنیم.

استاندار: پیشرفت گلستان با مدیران جهادی و مردمی شتاب می‌گیرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ علی محمد زنگانه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت :‌ گلستان به مدیرانی دغدغه مند و با تجربه نیاز دارد تا به اجرای برنامه های جهادی پیشرفت شتاب ببخشند.

وی به روند انتخاب مدیران استان اشاره و اضافه کرد :‌ علاوه بر شاخص های عمومی و تخصصی و لحاظ کردن تجارب، مدیران استان باید خود را از مردم بدانند و هم وقف امور مردم کنند.

زنگانه به تشکیل بانک اولیه از افراد توانمند در بخش های مختلف مدیریتی استان اشاره کرد و گفت :‌ برای توسعه استان اهداف مشخص و عینی تعیین شد و مدیرانی به هسته مدیریتی استان وارد می شوند که برنامه های ترسیمی آنها  اثربخش و توان لازم برای دستیابی به اهداف و حل مشکلات استان را داشته باشند.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد :‌ مدیرانی که برای بخش های مختلف نهایی می شوند باید متعهد شوند که در قالب یک پیمان مدیریتی و اخلاقی همه اهتمام خود را براساس معیارهای ابلاغی رییس جمهوری صرف کنند تا در این گذرگاه حساس اثربخشی مطلوبی را برجای بگذارند.

علی محمد زنگانه به عنوان دهمین استاندار گلستان کار خود را از چهارم آبانماه آغاز کرد.

زنگانه متولد ۱۳۵۰ در شهرستان علی‌آباد و دارای مدرک دکتری پزشکی و کارشناسی ارشد دوره عالی مدیریت بهداشت عمومی (mph) از دانشگاه علوم پزشکی تهران و دکتری PHD مدیریت از دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی تهران است.

مشاور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه (از سال ۱۳۹۱ تاکنون)، مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (۱۳۹۸) عضو ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و رئیس کارگروه مشارکت های بین بخشی و پویش های مردمی ستاد (۱۳۹۸)، قائم مقام رئیس سازمان بهزیستی کشور و معاون پیشگیری از آسیب های اجتماعی این سازمان (۱۳۸۹) و دبیر ستاد کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی قوه قضاییه (از سال ۱۳۹۵ تاکنون) از جمله سوابق اجرایی و مدیریتی زنگانه است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار