امام جمعه مینودشت:

حجت الاسلام کشیری گفت: ۱۳ آبان یادآور سه نکته مهم و تاریخی انقلاب اسلامی ایران است.

۱۳ آبان یادآور سه نکته مهم و تاریخی انقلاب است/ آمریکا راس استکبار جهانی قرار دارد

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام رضا کشیری در آستانه 13 آبان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: 13 آبان یادآور سه نکته مهم و تاریخی انقلاب اسلامی ایران است.

 

امام جمعه مینودشت افزود: نکته اول تبعید حضرت امام به ترکیه در 13 آبان سال 1343 بخاطر دفاع از ملت ایران بود.

 

وی ادامه داد: نکته دوم در 13 آبان 57 تظاهرات دانش آموزان در رابطه با اعتراض با رژیم سفاک پهلوی بود در تهران، رژیم پهلوی دستور داد تیراندازی کنند و 56 نفر را مظلومانه شهید کردند.

 

حجت الاسلام کشیری با گرامیداشت یاد 36 هزار شهید دانش آموز، گفت: این دانش آموزان در راه دفاع از وطن در هشت سال دفاع مقدس جان شیرینشان را در طبق اخلاص قرار ادند و از عزت و سرافرازی و استقلال این انقلاب دفاع کردند.

 

امام جمعه مینودشت خاطرنشان کرد: نکته سوم تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان سال 1358 بود که در این جریان امام فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

 

وی اظهارداشت: جنایاتی که رژیم آمریکا علیه ایران انجام داد بر کسی پوشیده نیست؛ حمایت از کشورعراق در جنگ تحمیلی، سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران و کشته شدن 298 سرنشین و همکاری با منافقین از جمله جنایات آمریکا علیه ایران بوده است.

 

حجت الاسلام کشیری با بیان اینکه تاکنون آمریکا به 70 کشور حمله کرده است، گفت: آمریکای جنایتکار علیه ملت ایران کارشکنی می کند و در این راستا ایران را تحریم کرده است.

 

وی افزود: طرفداری از تروریست و حمایت از آنها در سراسر دنیا و به وجود آورنده داعش در سراسر دنیا از اقدامان جنایتکارانه آمریکا است.

 

امام جمعه مینودشت گفت: 13 آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی است که در راس استکبار دولت آمریکاست که به سراسر جهان لشکر کشی می کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار