حجت الاسلام احمدی گفت: مراسم یوم الله ۱۳ آبان به صورت تجمعی در سراسر استان گلستان برگزار می شود.

مراسم یوم الله ۱۳ آبان به صورت تجمعی در گلستان برگزار می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، حجت الاسلام «احمدرضا احمدی» امروز (یکشنبه 9 آبان) در جلسه‌ برنامه ریزی یوم الله ۱۳ آبان گفت: با توجه به ویروس منحوس کرونا، برنامه های 13 آبان دستخوش این ویروس قرار گرفته است اما با برنامه ریزی شورای هماهنگی و همفکری و همکاری سایر نهادها، برنامه ها به شکل دیگری برگزار خواهد شد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم 13 آبان، بر مشخص شدن مکان برگزاری، زمان، سخنران، تبلیغات و فضای مجازی تاکید کرد.

 

«نجیب الله تاری»، جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان نیز در این جلسه گفت: برابر با اعلام ستاد مرکزی یوم الله 13 آبان کشور، مراسم گرامیداشت این روز در سراسر کشور به صورت تجمع محور در فضای باز و مسقف برگزار می شود.

 

وی افزود: بر اساس ابلاغ صورت گرفته، این برنامه ها در ساعت 10 صبح روز 13 آبان در تمامی شهرستان ها و مرکز استان به صورت تجمع برگزار می شود.

 

تاری تاکید کرد: باید از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی برای ضرورت حضور اقشار مختلف اقدامات زیادی صورت گیرد.

 

وی، شعار محوری 13 آبان امسال را «ایستادگی و مقاومت ملت ایران رمز افول سلطه استکباری آمریکا» اعلام کرد و گفت: باید از این شعار محوری در تهیه و تولید تبلغاتی و رسانه استفاده شود.

 

تاری افزود: در حوزه امنیتی و انتظامی مکاتبه ای با استاندار شده است و تمامی شیوه نامه های بهداشتی در حین اجرای مراسم رعایت می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار