رئیس پلیس امنیت اقتصادی گلستان گفت: میزان کشفیات قاچاق و کالا و ارز در استان به ارزش ریالی۱۱۵ میلیارد و ۲۴۱ میلیون ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل درصد رشد داشته است.

رشد ۷۲ درصدی قاچاق کالا و ارز در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از برنا از گرگان؛ سرهنگ عباسعلی پهلوانی نسب در خصوص جرائم و مفاسد اقتصادی در استان اظهار کرد: در هفت ماه گذشته در زمینه تشکیل پرونده‌ها ۴۶ درصد و در زمینه دستگیری متخلفین ۶۳ درصد رشد داشتیم که بیشترین کشفیات مربوط به سوخت، مواد غذایی خارجی، کالاهای سلامت محور و سیگار بوده است.

وی گفت: میزان کشفیات قاچاق و کالا و ارز در استان به ارزش ریالی۱۱۵ میلیارد و ۲۴۱ میلیون ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۲ درصد رشد داشته و درهمین مدت ۱۰ طرح مبارزه با مفاسد اقتصادی، سه طرح مبارزه با زمین‌خواری و چهار طرح مبارزه با احتکار در استان اجرا  شد که در چهار طرح احتکار در مجموع ۱۲۰ میلیارد ریال ارزش ریالی کشفیات بوده و ۲۳ پرونده و ۲۳ متهم دستگیر شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی گلستان بیان داشت: در حوزه زمین‌خواری میزان کشفیات در متراژ  زمین ۲۱۱ درصد رشد داشتیم بطوری که سال قبل در همین بازه زمانی آمارهای جمع‌بندی شده (هفت ماهه) ۱۶۳ هزار و ۸۰۴ مترمربع بود که امسال این میزان به ۵۰۶ هزار و ۶۲۵ مترمربع رسیده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار