مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گلستان از اتصال همه جایگاه‌های سوخت استان به سامانه هوشمند خبر داد و گفت: در ۷۴ جایگاه عرضه سوخت با کارت سهمیه‌ای انجام می‌شود.

همه جایگاه‌های سوخت استان گلستان به سامانه هوشمند متصل شدند

به گزارش گلستان ۲۴؛ عیسی افتخاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان، اظهار داشت: مشکلی که در روزهای گذشته در عرضه سوخت در جایگاه‌ها ایجاد شده بود امروز به طور کامل در استان گلستان برطرف شده است.

وی گفت: 75 جایگاه سوخت در استان وجود دارد که با تلاش کارشناسان فنی شرکت، توانستیم همه این جایگاه‌های سوخت را به مدار بازگردانیم.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان افزود: در حال حاضر از 75 جایگاه استان 74 جایگاه به سامانه هوشمند سوخت متصل شدند و سوخت گیری با کارت سهمیه‌ای بدون وقفه در حال انجام است.

وی بیان داشت: فقط یک جایگاه سوخت در استان باقی مانده که به صورت آفلاین در حال عرضه سوخت به شهروندان است که تلاش می‌کنیم به زودی این جایگاه را نیز به سامانه هوشمند متصل کنیم.

افتخاری با بیان اینکه وضعیت سوخت رسانی در استان به صورت مطلوب و پایدار است، گفت: عرضه بنزین سهمیه‌ای با قیمت یکهزار و 500 تومان و بنزین آزاد با نرخ 3 هزار تومان در همه جایگاه‌های سوخت استان در حال عرضه است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار