رییس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گفت: اولین هدف جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با استکبار صیانت از منافع جهان اسلام در برابر هجمه های نظامی و سیاسی دشمنان است.

صیانت از منافع جهان اسلام مهمترین دلیل مقابله با استکبار است

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام نورعلی دیلم در گفتگو با خبرنگارمهر، ضمن تبریک ایام الله ۱۳ آبان به تمام آزادیخواهان جهان اظهار کرد: ۱۳ آبان یادآور سه رخداد مهم در پیروزی انقلاب اسلامی ایران است؛ ۱۳ آبان ۱۳۴۳ تبعید امام به ترکیه، سال ۱۳۵۷ کشتار دانش آموزان در دانشگاه تهران و ۱۳ آبان ۱۳۵۸ که تسخیر سفارت آمریکا و لانه جاسوسی رقم خورد.

رییس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور ادامه داد: استکبارستیزی فصل مشترک هر سه رویداد مهم در روز ۱۳ آبان است و زمینه پیروزی انقلاب اسلامی ایران را رقم زد.

دیلم با بیان این مطلب که استکبارستیزی یک فرهنگ قرآنی است و در کنار توحید و عبادت خداوند به ما توصیه شده است افزود: استکبارستیزی و عبادت خداوند دو بال حرکت مسلمانان در جهت رسیدن به سعادت است.

وی با تاکید بر اینکه مسلمانان باید اول خداوند را عبادت کنند و سپس با استکبار و طاغوت زمان خود مقابله کنند، تصریح کرد: مسلمانان باید مرز خود را با دشمنان خود مشخص کنند و در یک کلمه نسبت به دوستان خداوند تولی و نسبت به دشمنانش تبری داشته باشد.

دیلم اولین هدف جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با استکبار را صیانت از منافع جهان اسلام در برابر هجمه های نظامی، سیاسی دشمنان دانست و افزود: ایران اسلامی همواره در مبارزه با استکبار در جهان پیش قدم بوده است.

وی مقابله با رژیم کودک کش اسرائیل و صیانت از منافع ملی، استقلال و هویت دینی ما را از دیگر دلایل استکبار ستیزی جمهوری اسلامی ایران معرفی کرد و افزود: تبدیل شدن جمهوری اسلامی ایران به بزرگترین قدرت منطقه از دستاوردهای مهم استکبار ستیزی برای کشورمان است.

رییس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور تصریح کرد: تشکیل گروه ترورستی داعش برای مقابله با مسلمانان و جنایاتی که در منطقه مرتکب شدند تنها یک نمونه ازاقدامات دولت‌های استکباری است و ما وظیفه داریم فرهنگ استکبارستیزی را به نسل بعد منتقل و در جهان اسلام نشردهیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار