نجفی نژاد گفت: باید پیام ۱۳ آبان به عنوان یکی از یوم الله های جمهوری اسلامی ایران به نسل جوان منتقل شود و نسل جوان دانشگاهی در این امر رسالت بزرگی برعهده دارند.

دانشجویان رسالت مهمی در برابر ۱۳ آبان دارند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، علی نجفی نژاد پیش از ظهر امروز  در آیین اختتامیه مرحله استانی  جشنواره  دانشگاهیان تاریخ ساز در استان گلستان اظهار کرد : ۱۳ آبان یک سابقه تاریخی دارد و نماد برخی از ارزش ها به شمار می رود و باید بزرگداشت این روز اهتمام شود.
رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان ادامه داد:  باید پیام ۱۳ آبان به عنوان یکی از یوم الله های جمهوری اسلامی ایران به نسل جوان منتقل شود و نسل جوان دانشگاهی در این امر رسالت بزرگی برعهده دارند و باید تلاش کنند به درجات عالی علمی دست پیداننند و کشور را در مسیر علمی به استقلال برسانند.
نجفی نژاد متذکر شد: کشورهای سلطه گر به دنبال آن هستند کشورهای کمتر توسعه از نظر علمی رشد نکنند تا بتوانند به این کشورها تلسط داشته باشند.
وی افزود: پس از پیروزی انقلاب نظام جدیدی شکل گرفته بود و قوام لازم را برای مقابله با دشمنان نداشت و در این شرایط به کشور توطئه ها و قائله های مختلفی تحمیل شد و دانشجویان پیرو خط امام (ره) به خوبی به این بصیرت رسیدند که این توطئه ها منشایی دارد و آن در سفارت خانه آمریکا است.
این مقام مسئول افزود: این سفارتخانه که لانه جاسوسی بود توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره)  اشغال شد و بسیاری از اسناد جاسوسی در معرض دید مردم قرار گرفت.
نجفی نژاد افزود: دشمنی آمریکا با ملت ایران به سال ۱۳۲۰ و دوران مشروطه برمی گردد و این کشور استکباری تلاش کرد با ابزارهای مختلف سلطه خود را بر ایران حاکم کند چرا که این کشور در منطقه استراتژیک و مهمی از آسیا قرار داشت که تامین کننده بخش مهمی از انرژی دنیا است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار