امام جمعه شهر انبارالوم گفت: با بیان اینکه امروزه افول آمریکا برای تمام جهانیان آشکار شده است، گفت: ایران اسلامی باید خود را برای ایجاد نظم نوین جهانی بدون دخالت آمریکا آماده کند.

ایران برای ایجاد نظم نوین جهانی بدون دخالت آمریکا آماده می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از حوزه از گرگان، حجت‌الاسلام جلیل دماوندی، در نشست «استکبارستیزی در نظم نوین جهانی» که به مناسبت ۱۳ آبان با حضور طلاب و کارکنان مدرسه علمیه صدیقه طاهره(سلام الله علیها) شهر انبارالوم برگزار شد، بیان کرد: در نظم نوین جهانی موردنظر استکبار، نیت‌های بسیار خائنانه و خباثت‌آمیزی نهفته است.

وی افزود: بعد از فروپاشی اردوگاه کمونیزم که رئیس جمهور وقت آمریکا نظم نوین جهانی را اعلام کرد، هدف استکباریِ دیرین آمریکا را آشکار کرد؛ مافی‌الضّمیر خودش و دستگاه سیاستگذار آمریکایی را نشان داد و آشکار کرد.

 امام جمعه شهر انبارالوم اظهار کرد: جمهوری اسلامی، نظام جهانی ظالمانه را به چالش کشید؛ علّت مخالفت با نظام اسلامی هم همین مسئله است؛ وَالّا اگر اسلام غیرسیاسی که کاری به دیگران و اطراف ندارد، حاکم باشد، هیچ اهمّیّتی هم نمی‌دهند و مخالفتی نمی‌کنند.

حجت‌الاسلام دماوندی با بیان اینکه امروزه افول آمریکا برای تمام جهانیان آشکار شده است، گفت: ایران اسلامی باید خود را برای ایجاد نظم نوین جهانی بدون دخالت آمریکا آماده کند.

وی با اشاره به سه حادثه بزرگ در ۱۳ آبان خاطرنشان کرد:  ۱۳ آبان روز اعلام انزجار ملت ایران نسبت به دولت آمریکا و روز «مرگ بر آمریکا» و استکبارستیزی است. ملت ایران تابع مقام معظم رهبری است و هیچ‌گاه اجازه نخواهند داد که فرزندان این ملت ذره‌ای از اصول اسلامی کوتاه بیایند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار