همایش ملی نقش بانوان در ایجاد تمدن نوین اسلامی در گلستان برگزار می‌شود.

همایش ملی نقش بانوان در ایجاد تمدن اسلامی در گلستان برگزار می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر اولین همایش نقش بانوان در ایجاد تمدن نوین اسلامی با الگوی رویکرد سوم در گلستان برگزار می‌شود.

این همایش از طرف دانشگاه فرهنگیان و بسیج اساتید استان برگزار خواهد شد.

مهلت ارسال آثار تا ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۰ بوده و زمان اجرای اختتامیه ۱۷ آذرماه خواهد بود.

یکی از کمیته های محوری این همایش فرزندآوری و تربیت کودکان در تمدن نوین اسلامی با رویکرد الگوی سوم است که مسئول این کمیته به خبرنگار مهر گفت: در این محور فراخوان ارسال مقاله داده‌ایم که شامل جلوه های طهارت ظاهر و باطن والدین در تربیت کودکان، تحلیل زیبای قرآن و روایات در ارزش فرزند و فرزند آوری، جمعیت، فرزندآوری و تعالی خانواده، چالش های فرزند آوری و پدیده سالمندی، اسلامی سازی علوم، سلامت باروری و فرزند آوری، راه کارهای افزایش جمعیت و فرزند آوری، نقش جمعیت خانواده بر ابعاد روانی فرزندان و اسلام و سیره ناب در مسئله جمعیت و فرزند آوری است.

فاطمه میررسولی افزود: یکی از مباحثی که رهبری به آن تاکید دارد فرزندآوری است که اگر به آن توجه نشود با بحران پیری مواجه خواهیم شد.

وی ادامه داد: ما در این کمیته به دنبال یافتن راهکار هستیم و امیدواریم بتوانیم فرزندآوری را در جامعه رواج دهیم.

کارشناس آموزش تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: یکی از سیاست‌های سازمان تبلیغات فرزندآوری بوده و برنامه‌های متعددی از جمله دوره های آموزشی تربیت فرزند، برگزاری دوره های تربیت معلم خانواده، استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردمی و غیره در دستور کار است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار