نماینده مردم علی آباد در مجلس گفت: مردم از ممنوعیت تردد شبانه گلایه های بسیاری دارند چرا با وجود اینکه تمام پروتکل ها در رستوران ها، هواپیماها و اماکن عمومی برداشته شده رفت و آمد شبانه مردم ممنوع است این در حالی است که ممنوعیت شبانه هیچ تاثیر و فایده ای ندارد.

نوروزی: ممنوعیت شبانه هیچ تاثیر و فایده‌ای ندارد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس، رحمت اله نوروزی نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه) پارلمان در مخالفت با کلیات لایحه تمدید مهلت های مقرر در تبصره های (1) و (2) ماده (2) قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، گفت: با اجرای دولت الکترونیک می توان از بسیاری از تخلفات رانندگی جلوگیری کرد.

وی افزود: می‌توان با پیش بینی اعتبارات لازم در بودجه سالانه، سیستم دیجیتال را اجرایی کرد.

نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی افزود: با استفاده از دولت الکترونیک از خطاهای انسانی کاسته می شود زیرا در حال حاضر افراد غیر متخصص بسیاری فعال هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر می توان با اجرای سیستم دیجیتال و دولت الکترونیک از بروز تخلفات رانندگی جلوگیری کرد، ادامه داد: باید از کشورهای موفق الگوبرداری کرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به پیش بینی اعتبارات مناسب برای نیروی انتظامی در بودجه 1400، گفت: مردم از ممنوعیت تردد شبانه گلایه های بسیاری دارند چرا با وجود اینکه تمام پروتکل ها در رستوران ها، هواپیماها و اماکن عمومی برداشته شده رفت و آمد شبانه مردم ممنوع است این در حالی است که ممنوعیت شبانه هیچ تاثیر و فایده ای ندارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار