عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد را در گلستان ما بخوانید.

گلستان در روزی که گذشت
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت که می‌توانید آن را در گلستان ما بخوانید.

 

*** جشنواره رنگ های پاییزی در النگدره/ مدیرانی که با خلاقیت فاصله دارند

مهر گلستان نوشت: علیرغم گذشت یک دهه از برگزاری جشنواره «پاییز هزار رنگ» در گرگان، اما مسئولان نتوانسته‌اند این رویداد را ثبت ملی کنند.

 

*** فروش خون به بیمار در بیمارستان پیگرد قانونی دارد

باشگاه خبرنگاران نوشت: مدیرکل انتقال خون گلستان در رابطه با فروش خون اهدایی در برخی بیمارستان‌های خصوصی توضیحاتی ارائه داد.

 

*** آقای استاندار تردد در «جلین‌سفلی» بدون چکمه امکان‌پذیر نیست/ روستای چسبیده به مرکز گلستان تلفن و طرح هادی ندارد

فارس نوشت: رفت و آمد در کوچه‌های خاکی و پر از گردوخاک را در طول ماه‌های سال می‌توان تحمل کرد اما زمانی که با آمدن باران تبدیل به گل و لای می‌شوند دیگر تحملش سخت است و صدای اعتراض اهالی را بلند می‌کند.

 

*** باید طرحی اندیشید تا میل مردم به زدن واکسن کرونا بیشتر شود

ایرنا نوشت: استاندار گلستان با تاکید بر این که این استان باید در پویش واکسیناسیون کرونا و رعایت پروتکل بهداشتی رتبه نخست کشور قرار گیرد، افزود: باید طرحی اندیشیده شود تا مردم میل و رغبت بیشتری برای واکسیناسیون به ویژه در دُز اول داشته باشند.

 

*** شهرداری گرگان در زندان خانه فرهنگ می سازد

مهر نوشت: در صحن شورای اسلامی شهر گرگان، اعضای شورا با ساخت یک باب خانه فرهنگ در زندان گرگان موافقت کردند.

 

*** رانندگان پرخطر آموزش دیدند

صدا و سیما نوشت: رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری گلستان از برگزاری دوره آموزشی پیشگیری از تصادفات برای رانندگان پرخطر خبر داد.

 

*** به صدا در آمدن زنگ هشدار برای گروه خونی A- در گلستان

باشگاه خبرنگاران نوشت: مدیرکل انتقال خون گلستان گفت: در حال حاضر ذخیره گروه خونی A- به کمتر از سه روز رسیده است.

 

*** رهاکردن احشام در معابر عمومی ممنوع است

مهر نوشت: رئیس پلیس راه گلستان گفت: برابر مواد ۲۰۹ و ۲۱۰ آیین نامه راهنمایی و رانندگی رهاکردن احشام در معابر عمومی ممنوع است.

شامگاه گذشته شاهد تصادف دو شتر با یک خودروی سواری در محور آق قلا به گمیشان بودیم که در آن سه نفر فوت شده و دو نفر هم مصدوم شدند.

 

*** ترسیم نقشه مهندسی فرهنگی بهب بهبود شهر گرگان می انجامد

ایرنا نوشت: ترسیم نقشه مهندسی فرهنگی شهر راهبرد جدید اعضای شورای شهر و شهردار گرگان است تا با آسیب شناسی فعالیت خانه های فرهنگ، ساز و کار عملی برای بهبود وضعیت فرهنگی و مهار آسیب های اجتماعی این شهر ارایه دهند.

 

*** سقوط رعایت پروتکل های بهداشتی در گلستان/پیک ششم در کمین است

مهر نوشت: استاندار گلستان با بیان این که میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در استان قابل قبول نیست، گفت: در صورت عدم رعایت پروتکل ها و بروز پیک ششم بیماری، بازگشت محدودیت ها اتفاق خواهد افتاد.

 

*** ۵۱ درصد گلستانی ها به طور کامل واکسینه شدند

مهر نوشت: رئیس علوم پزشکی گلستان گفت: تاکنون حدود ۸۲ درصد از جامعه هدف در گلستان دوز اول و حدود ۵۱ درصد هم دوز دوم واکسن را دریافت کرده اند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار