یادوراه 600 شهید دانش آموز و فرهنگی استان گلستان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در حسینیه ثارا... گرگان برگزار گردید.

یادوراه 600 شهید دانش آموز و فرهنگی استان گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان، یادواره 600 شهید دانش آموز و فرهنگی در حسینیه ثارا... گرگان ، با حضوراحسان گوهری راد مدیر کل آموزش و پرورش، وزیری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، سرهنگ علیخانی مسئول بسیج دانش آموزی و سایر مسئولین استانی و شهرستانی وبه همت اداره امور شاهد و ایثارگران و مدارس شاهد و بسیج دانش آموزی استان برگزار گردید.

در این جلسه گوهری راد از نوجوانان با عنوان پیشگامان گام دوم انقلاب یاد کرده و گفت : نسل برومند جوان و نوجوان کشور پیشگامان نسلی ارزشی و جهادی هستند که «شهید حسین فهمیده» به عنوان نماینده و عصاره این نسل در سپهر انقلاب اسلامی می درخشد.

وی افزود : ترویج آموزه های ایثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در بین دانش آموزان کشور با تأسی به راه این شهدای والامقام وظیفه اصلی آموزش و پرورش در همه سطوح می باشد.

مداحی دانش آموز نوجوان علیخانی و اجرای گروه سرود و بیان نکات ارزشمندی از سوی آقای حسینی از دیگر برنامه های این یادواره بود

در پایان با اهدای لوح و هدایایی از مادران شهید دانش آموز و فرهنگی احمد روشنی ، ابوالقاسم رضایی و حسین دست داده تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار