بیکی از آغاز به کار پانزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در گلستان خبر داد.

آغاز به کار پانزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ مهدی بیکی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: فعالیت در موضوعات قرآنی توسط دستگاه های فرهنگی یکی از ضروریات فرهنگی است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: کوشش کانون های فرهنگی و هنری مساجد در زمینه های قرآنی نیز یکی از مسائل ضروری فرهنگی است که هر ساله با یک رشد کمی و کیفی خوبی در حال برگزاری است.

 

وی ادامه داد: پانزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در قسمت های مختلف نوید این مسئله را می دهد که فعالیت قرآنی در کانون های مساجد یک کار ماندگار و زیربنایی است که اعضای قرآنی کانون های مساجد هر ساله منتظر چنین رویدادی هستند و این مسئله وظیفه دست اندرکاران ستادهای استانی را سنگین تر کرده است که نسبت به برنامه ریزی و برگزاری آن کوشاتر باشند.

 

بیکی با بیان اینکه امسال در بخش آیین نامه این جشنواره دو بخش تازه تر نیز اضافه شده است، گفت: دو بخش جدید جلسات سنتی قرآن کریم و استعدادیابی قرآن در این جشنواره گویای این مسئله است که طراحان این جشنواره هر ساله به فکر ارتقای سطح این جشنواره هستند.

 

وی افزود: جشنواره قرآنی مدهامتان در رشته های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء 30، مکبری، قرائت نماز و استعدادیابی برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان با اشاره به اینکه مرحله استانی این جشنواره به صورت مجازی و با ارسال فایل برگزار می شود، اظهارداشت: علاقمندان می توانند پس از ثبت نام در سامانه بچه های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir و عضویت در کانون فرهنگی و هنری مسجد خود، در ناحیه کاربری به بخش فعالیت های من مراجعه کرده و با انتخاب مدهامتان به صفحه ارسال فایل هدایت شوند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار